Mam urodziny - proszę złożyć życzenia !


No i proszę, zleciało jak z bicza strzelił - mój mały blog ma już roczek. Wiem, wiem - niektórzy powiedzą, że dopiero tyle bo jest dużo blogów starszych i z dużo większym dorobkiem, ale dla mnie to pierwsza i bardzo ważna rocznica. Przez ten rok wiele się wydarzyło, wiele zmieniło - zarówno w moim życiu jak i podejściu do gotowania czy nawet focenia jedzenia. Dużo się przez ten czas nauczyłam, ale wiele jeszcze pracy przede mną i jestem tego świadoma. Im więcej wiem tym przekonuję się, że jeszcze więcej muszę się nauczyć.


Dzisiaj jednak świętujemy - ciacho jest, zaraz zaparzę kawę i herbatę - każdemu wedle zamówienia :) 


Dziękuję Wam, czytelnicy - goście moi mili - że jesteście :) Dziękuję za odwiedziny, komentarze, życzliwość i wyrozumiałość. Dziękuję i proszę żebyście ze mną zostali - na rok następny i na , mam nadzieję, kolejne lata. Obiecuję dalej smacznie Was karmić, czasami zanudzać swoim marudzeniem, ale nie ustawać w wysiłkach żeby blog był smaczny i ciekawy - mam nadzieję, że chociaż czasami to mi się udaje :)

    Dziękuję raz jeszcze i zapraszam na tort :D 



74 komentarze:

  1. pyszności, porywam kawałek i kawkę poproszę, a życzenia następnych stu lat blogowania składam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie omieszkam oczywiście już przybiegłam z życzeniami.
    Życzę wielu kolejnych świetnych przepisów zamieszczanych na blogu, życzę wielu kolejnych świetnych zdjęć, wygranych w przeróżnych konkursach, wielu czytelników i dni wyłącznie widzianych przez różowe okulary.
    Torcik wygląda przepysznie, poproszę kawałeczek i do tego małą kawkę z mleczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyzunia! Gratulację - to wspaniały rok, cudowny blog i Wielki Twój sukces! Dziękujemy i prosimy o więcej!
    A tort wygląda obłędnie!
    Kochana wszystkiego dobrego! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik cudny... życzę kolejnych lat w smakowitym towarzystwie na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort wygląda bajecznie i tak na pewno smakuje:))) Przesyłam słodkie życzenia z okazji blogo-urodzinek:)))Mnóstwa inspiracji na kolejne dni i smaczne wpisy( i zdjęcia) i tak lekkiego "pióra" do pisania jak dotychczas:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tort ;)) Jak ten czas szybko zleciał! :)
    Mariolka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych lat blogowania takiego, jakiego sobie życzysz!
    Tort wygląda wspaniale, ja do niego małą czarną poproszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na dalsze lata i jeszcze więcej wspaniałości na blogu
    P.s tort, to arcydzieło! wybitny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego Naj!
    Niech tych roków będzie jeszcze duzo, dużo dużo więcej.

    Kawałkiem tego cudownego tortu też się poczęstuję. Tylko czy starczy dla wszystkich? Masz naprawdę duże grono wielbicieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero rok? byłam pewna, ze masz dłuższy staż, bo blog jest bardzo profesjonalny:)

    życzę Ci weny kulinarnej i wielu radości w prowadzeniu swojego bloga!

    a do tego pysznego ciacha poproszę kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co Najlepsze z Okazji Blogo Urodzinek!!a Tort Cudęnko wyobrażam sobie jaki musi być pyszny!!mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam ;) nie bądź taka skromna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wielu dłuuuuugich lat blogowania! :) A na torcik się wpraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego!!
    przesyła Sylwia Włodarska

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! mam nadzieję, że ten rok to tylko dobry początek do długich lat Twojej działalności blogowej nasza kochana Pyzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort wspaniały już sie poczęstowałam :)

    Izuś życzę Ci jeszcze wiele,wiele lat blogowania i zanudzania nas swoim marudzeniem :)
    Bo ty nawet jak zanudzasz to potrafisz robić to z klasą !!! . . . i fajnie sie to czyta :)

    1oo Lat + Vat Pyzuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak pysznego tortu nie sposób pominąć obojętnością, porywam kawałek i powodzenia w dalszych latach ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. no to 100 lat! :D torut bym spróbowała, ale wiem, że napewno już mi wyżarliście;p
    życzę kolejnych stu lat blogotowania iczekam na Twoje kolejne przepisy!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjaa, wirtualny tort cudownie się rozmnaża :D Dzięki za życzenia :)

      Usuń
  19. Izo-Pyzo, stu lat w Necie. Zaglądam codziennie, choć rzadko piszę.
    I życzę Ci własnego programu kulinarnego w TV, bo i fajnie Cię oglądać, i miło, i i warto.
    Mam nadzieję, że tam wyżej, w postach ;) któś był na diecie i akurat kawałeczek tortu zbywa... Wiem, że nie powinnam, ale z takiej okazji... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paola, cieszę się, że zaglądasz do mnie - wszyscy goście zawsze są mile widziani :) Tort już podaję :)

      Usuń
  20. sto lat, sto lat :) wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co Najlepsze z Okazji Blogo- Urodzinek!!a Tort Cudeńko wyobrażam sobie jaki musi być pyszny!!mniam!!!od krystynamiszcz

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza, Iza czarodziejka
    Taka wielka kusicielka
    Urodziny blog Jej ma
    Kawał tortu chętnym da.

    Swoje dania wyczaruje
    I zdjęciami oczaruje
    Gdy Jej bloga ktoś odwiedzi
    niech z burczącym z głodu brzuchem nie siedzi.

    Bo Jej blog jest smakowity
    Prowadzony w sposób należyty
    Pięknych i smacznych wpisów Izuś życzę
    Gratulacji mych nie zliczę.

    Powodzenia moja skromna osóbka Tobie życzy
    Samych miłych chwil pełnych słodyczy
    Kontynuuj dzieło swoje
    To dla Ciebie życzenia moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nawet wierszyk, jaki miło :D dziękuję, Ewuniu :)

      Usuń
  23. W takim razie samych niesamowitych pomysłów na nowe odkrycia kuchenne! 100 lat!!!
    Ps. ja dopiero zaczynam i mam nadzieję, że na 1 urodzinki zasłuże na taki sam torcik :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tort wygląda wspaniale:)
    Poproszę o duży kawałek i gratuluje rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkiego dobrego, wielu pysznych potraw do ugotowania i postów do napisania, a tort wygląda fenomenalnie, żałuję, że nie mogę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę jeszcze wielu rocznic, wielu pomysłów i pierwszego miliona odwiedzin! Wszystkiego najlepszego dla bloga i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego!! :)
    Pierwszy rok jest najważniejszy, stawia się wtedy pierwsze kroki, wszystkiego się uczy ........ szkoda, że jeszcze tyle nauki przede mną haha
    W każdym razie poproszę o ten mniejszy kawałek (czymś się zatrułam :( ) i herbatkę, najlepiej miętową dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, przykro mi :( zdrowiej szybko a miętę już parzę :)

      Usuń
  28. To ja też się przyłączam do życzeń!:) Torcik wygląda cudownie więc poproszę kawałeczek, ale nie duży;)A do niego wiadro lodowatej wody, bo jestem w pracy i mam tu 34 stopnie C:(

    OdpowiedzUsuń
  29. 100 lat sto lat i jeszcze dłużej...mniam, też poczęstowałam się:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny tort i cudny blog! Kolejnych miłych blogowych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Iza, gratuluję i życzę wielu cudownych pomysłów i przepisów. Jesteś dobra i dobrze o tym wiesz, a ja chętnie podpatruję i się uczę :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margarytko, gdzie mnie tam do Ciebie . . . ale staram się i dziękuję, że jesteś :)

      Usuń
  32. 100 lat 100 lat! wszystkiego najsmaczniejszego, a najwięcej uśmiechu :)
    życzy Iwona z ferajną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pochwalę się, że zaglądam tu regularnie niemal od początku :)
    Następnego owocnego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapraszam zawsze kiedy tylko będziesz miała ochotę :)

      Usuń
  34. Ja jak zwykle w niedoczasie, ale mam nadzieję, że mi wybaczysz:) Tort wygląda wspaniale, bo i okazja wspaniała. Zaczynałyśmy razem i aż trudno uwierzyć, jak ten czas szybko zleciał:) Życzę Ci, aby Twoja kreatywność Cię nigdy nie opuszczała i pozwoliła Ci trwać na posterunku blogowym wiele kolejnych pysznych lat!
    Załapię się choć na mały kawałek i lekką kawusię:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, specjalnie trzymałam kawałeczek :) kawę już parzę :) Tobie też życzę wszystkiego dobrego

      Usuń
  35. Spóźnione troszkę, bo czasu niewiele ostatnio, ale Izo, obyś nas karmiła takimi smakołykami jak najdłużej!
    Zdjęcie cudownie, aż wyciągnęłam rękę po kawałek, ale niestety musiałam obejść się smakiem!
    Chyba już nic nie zostało, nie?- i wcale się nie dziwię!
    Wszystkiego najlepszego i dla Ciebie i dla Twojego dzieła!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, nie ważne, że spóźnione - ważne, że jesteś :) dziękuję bardzo, ale faktycznie tort to już tylko wspomnienie . . .

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger