wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

wtorek, 26 lutego 2013

Wizyta w salonie porcelany

Piękna bawarska porcelana przyciągnęła moją uwagę na ostatnich targach Sweet Expo - na swoim stoisku pokazywał ją dystrybutor, firma GMP IMPEX. Wszyscy blogerzy kulinarni lubią ładne naczynia, nazywane popularnie "skorupkami", i kupujemy ich dużo chociaż raczej pojedyncze sztuki do zdjęć. Jednak wiadomo, że każda szanująca się pani domu ma albo chciałaby mieć porządny i piękny serwis z delikatnej porcelany żeby podawać na nim pyszne jedzenie, choćby tylko w święta. 

Takie właśnie serwisy - różnych kształtów, kolorów i maści - oglądałam dziś w salonie przy ul. Łowickiej. Och, w oczach mi się mieniło bardzo od tych cudeniek a kawa w delikatnej filiżaneczce smakowała jakoś lepiej. Z pewnością nie są to rzeczy tanie bo jakość kosztuje . . . Serwis obiadowy na 6 osób + zestaw do kawy lub herbaty to wydatek rzędu od 5 tysięcy zł i więcej.

Ja na razie nie mam środków na coś takiego, ale popatrzeć i pomarzyć nic nie kosztuje, prawda ? A gdyby ktoś miał w planach zakupy czegoś takiego to mogę podać bezpośredni kontakt do bardzo miłej pani zajmującej się sprzedażą.

Pokażę Wam niżej kilka zdjęć jakie pozwolono mi zrobić w salonie. Przyznam się, że podobało mi się prawie wszystko a to tylko część oferty.






















11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dużo różnych wzorów i co jeden to ładniejszy

      Usuń
  2. Ja skromnie,tylko zieloną i pomarańczową filiżankę bym wybrała z talerzykami....ale pewnie to i tak już wystarczający koszt,by kieszeń odczuła ;).

    A tak w ogóle,to miła odmian Twojego bloga Izo,w nowej "szacie",bardziej jak dla mnie czytelna.Pozdrawiam.BB

    OdpowiedzUsuń
  3. BaSiu, ta pomarańczowa to poj. jakieś 150 ml, może 200 a koszt 150 zł. Zielona maluśka, na espresso kosztuje ok. 80 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te filiżanki z czarnymi spodeczkami. chyba, że to nie filiżanki.

    ale mnie się i tak najbardziej podoba Bolesławiec. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kolorowe, jakby pogniecione, na owalnych talerzykach ? to filiżanki, ale strasznie drogie jak dla mnie...

      Usuń
  5. Porcelana bardzo ładna. A w którym miejscu na Łowickiej, bo chętnie obejrzałabym na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowicka 56, ale to nie jest salon taki z wystawą sklepową - to siedziba firmy i trzeba się indywidualnie umówić

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc z pokazanych wybrałabym tylko zielone i pomarańczowe filiżanki (czy to może bulionówki hmm?)i ten zestaw biały z pomarańczowymi malunkami:) Ale w sklepach z tego typu produktami dostaję szału...
    ps. nowości na blogu ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, właśnie ten komplet z pomarańczowo zielonymi malunkami zwrócił moją uwagę na targach, śliczny jest. Ale dla mnie to stanowczo za drogie rzeczy...

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...