Wizyta w salonie porcelany

Piękna bawarska porcelana przyciągnęła moją uwagę na ostatnich targach Sweet Expo - na swoim stoisku pokazywał ją dystrybutor, firma GMP IMPEX. Wszyscy blogerzy kulinarni lubią ładne naczynia, nazywane popularnie "skorupkami", i kupujemy ich dużo chociaż raczej pojedyncze sztuki do zdjęć. Jednak wiadomo, że każda szanująca się pani domu ma albo chciałaby mieć porządny i piękny serwis z delikatnej porcelany żeby podawać na nim pyszne jedzenie, choćby tylko w święta. 

Takie właśnie serwisy - różnych kształtów, kolorów i maści - oglądałam dziś w salonie przy ul. Łowickiej. Och, w oczach mi się mieniło bardzo od tych cudeniek a kawa w delikatnej filiżaneczce smakowała jakoś lepiej. Z pewnością nie są to rzeczy tanie bo jakość kosztuje . . . Serwis obiadowy na 6 osób + zestaw do kawy lub herbaty to wydatek rzędu od 5 tysięcy zł i więcej.

Ja na razie nie mam środków na coś takiego, ale popatrzeć i pomarzyć nic nie kosztuje, prawda ? A gdyby ktoś miał w planach zakupy czegoś takiego to mogę podać bezpośredni kontakt do bardzo miłej pani zajmującej się sprzedażą.

Pokażę Wam niżej kilka zdjęć jakie pozwolono mi zrobić w salonie. Przyznam się, że podobało mi się prawie wszystko a to tylko część oferty.






















11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dużo różnych wzorów i co jeden to ładniejszy

      Usuń
  2. Ja skromnie,tylko zieloną i pomarańczową filiżankę bym wybrała z talerzykami....ale pewnie to i tak już wystarczający koszt,by kieszeń odczuła ;).

    A tak w ogóle,to miła odmian Twojego bloga Izo,w nowej "szacie",bardziej jak dla mnie czytelna.Pozdrawiam.BB

    OdpowiedzUsuń
  3. BaSiu, ta pomarańczowa to poj. jakieś 150 ml, może 200 a koszt 150 zł. Zielona maluśka, na espresso kosztuje ok. 80 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te filiżanki z czarnymi spodeczkami. chyba, że to nie filiżanki.

    ale mnie się i tak najbardziej podoba Bolesławiec. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kolorowe, jakby pogniecione, na owalnych talerzykach ? to filiżanki, ale strasznie drogie jak dla mnie...

      Usuń
  5. Porcelana bardzo ładna. A w którym miejscu na Łowickiej, bo chętnie obejrzałabym na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowicka 56, ale to nie jest salon taki z wystawą sklepową - to siedziba firmy i trzeba się indywidualnie umówić

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc z pokazanych wybrałabym tylko zielone i pomarańczowe filiżanki (czy to może bulionówki hmm?)i ten zestaw biały z pomarańczowymi malunkami:) Ale w sklepach z tego typu produktami dostaję szału...
    ps. nowości na blogu ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, właśnie ten komplet z pomarańczowo zielonymi malunkami zwrócił moją uwagę na targach, śliczny jest. Ale dla mnie to stanowczo za drogie rzeczy...

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger