wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

czwartek, 3 kwietnia 2014

Pyza poleca - Fruktajl, owocowa przekąska

Fruktajl - owocowa przekąska to nowość w ofercie marki Tymbark. To koktajle z owoców i soków owocowych w czterech pysznych smakach. Poręczne butelki poj. 0,25 l zmieszczą się w damskiej torebce, szkolnym plecaku a nawet w nieco większej kieszeni kurtki więc można mieć je zawsze przy sobie. Zamiast sięgać po batonika czy słodką bułkę można przekąsić coś zdrowszego.


Fruktajl to koktajl wieloowocowy z kawałkami owoców, produkowany częściowo z soków zagęszczanych, pasteryzowany. Dobrze wyczuwalne kawałki owoców zawieszone są w gęstym przecierowym soku. Nie zawiera konserwantów ani dodatkowego cukru poza tym naturalnym z owoców. Zawartość soli wynika jedynie z naturalnego występowania sodu. Wersja śliwkowa jest wzbogacona o otręby i ziarna pszenicy, owsa oraz jęczmienia. Przekąski są bezmleczne i zawierają przynajmniej 65-81 % owoców. Znajdziecie je w dobrych sklepach spożywczych i supermarketach a także drogeriach z działem spożywczym. Cena 1 sztuki to ok. 2,5 zł.

Można wybrać jedną z czterech mieszanek smakowych :

ananas/kokos - przeciery i soki z zagęszczonych soków owocowych : z bananów i ananasów(20,5%), kokosa(0,1%), woda, kawałki ananasów(4,5%), wiórki kokosowe(0,9%), stabilizator-pektyny, regulator kwasowości-kwas cytrynowy, przeciwutleniacz-kwas askorbinowy, aromaty. Wartość odżywcza w 100g - wartość energetyczna-261kJ/62kcal; tłuszcz-0,6g, w tym kwasy tłuszczone nasycone 0,1g; węglowodany-13g, w tym cukry-12g; błonnik-1,1g; białko-0,6g; sól-0,01g.

truskawka/banan - przeciery i soki z zagęszczonych soków owocowych : z bananów (40%), jabłek, truskawek(5,5%), cytryn, woda, kawałki ananasów (9,5%), koncentrat barwiący z czarnej marchwi,  stabilizator-pektyny, aromaty. Wartość odżywcza w 100g - wartość energetyczna-222kJ/52kcal; w tym kwasy nasycone-0g; węglowodany-12g, w tym cukry-11g; błonnik-0,9g; białko-0,5g; sól-0,01g.

śliwka/jabłko - przeciery i soki z zagęszczonych soków owocowych : z jabłek (47%), bananów, śliwek (10%),  cytryn, woda, kawałki ananasów (5,5%), otręby pszenne (0,65%), ziarna zbóż (0,45%), ekstrakt ze skórek winogron, stabilizator-pektyny, aromaty.Wartość odżywcza w 100g - wartość energetyczna-229kJ/54kcal; tłuszcz-0,3g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone-0g; węglowodany-12g, w tym cukry-11g, błonnik-1,5g, białko-0,6g; sól-0,01g.

brzoskwinia/mango - przeciery i soki z zagęszczonych soków owocowych : z jabłek, brzoskwiń (14%), bananów, mango (5,5%), woda, kawałki ananasów, brzoskwiń (6,5%), stabilizator-pektyny, przeciwutleniacz-kwas askorbinowy, aromaty. Wartość odżywcza w 100g - wartość energetyczna-207kJ/49kcal; tłuszcz-0,2g, w tym kwasy nasycone-0g; węglowodany-11g, w tym cukry-10g, błonnik-1,3g, białko-0,5g; sól-0,01


Spróbowałam wszystkich wersji i przyznam, że wszystkie mi smakują. Nie umiem wybrać najlepszej i stojąc w sklepie przed półką z Fruktajlami mam problem, który wybrać. Ja lubię przecierowe soki, ale nie wszystkim może pasować, że w tym soku pływają jeszcze kawałki owoców. Wiem, że lepiej smakują schłodzone chociaż oryginalnie zamknięte nie muszą stać w lodówce. Są mocno owocowe, niezbyt słodkie, soczyste - idealne kiedy zgłodnieję, chcę przekąsić coś zdrowego a nie mam możliwości sięgnąć po świeże owoce. U mnie sprawdziły się podczas ciężkiego dnia kiedy biegałam po mieście załatwiając różne sprawy - mogłam Fruktajl wypić nawet w autobusie czy urzędowej kolejce. Zabieram je też ze sobą na wycieczkę za miasto.

Fruktajle są pożywne - świetne właśnie jako szybka przekąska kiedy zgłodniejemy a jednocześnie płynna konsystencja gasi pragnienie. Buteleczka bardzo wygodna, dobrze leży w dłoni i całą zawartość wypiłam bez trudu co np. przy jogurtach, nawet pitnych, nie jest łatwe. Trzeba pamiętać, że rozwarstwianie koktajlu jest zjawiskiem normalnym, spowodowanym użyciem naturalnych przecierów i soków owocowych - przed otwarciem należy buteleczką mocno potrząsnąć żeby wymieszać zawartość. Ew. ciemniejsze fragmenty miąższu są naturalnymi częściami owoców.

Niżej możecie obejrzeć oficjalny spot reklamowy z promocji produktu a także migawki z pięknego miasteczka jakim jest Tymbark, słuchając jednocześnie nastrojowej piosenki Starego Dobrego Małżeństwa. Pamiętam, że byłam w Tymbarku kilkanaście lat temu i bardzo mi się podobało - to spokojne, urokliwe miejsce... Dziś kiedy sięgam po produkt tej marki zaraz przypomina mi się, że "Rynek w Tymbarku można przykryć dłonią.... "

Pyza poleca !  



4 komentarze:

  1. Słyszałam już wiele pozytywnych opinii na temat tego produktu ale jeszcze po niego nie sięgnełam . Myśle , że w najbliższym czasie kiedy wybiore się do sklepu to skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować - mnie przypadły do gustu bardzo :)

      Usuń
  2. Wiele na ich temat słyszałam widziałam w sklepach, po tym wpisie na pewno się na nie skuszę. Wybiorę ten ze śliwką i jabłkiem w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są pyszne, często kupuję je własnie jako przekąskę do pracy, Najbardziej lubię śliwkowy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...