wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładuję...

środa, 3 grudnia 2014

Świąteczne słodkości. Wyniki konkursu !

Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia jakie nadesłaliście w konkursie Świąteczne słodkości. Jestem pewna, że w Waszych domach nadchodzące święta będą pyszne. Kilka przepisów sobie zanotowałam i mam nadzieję wykorzystać bo są bardzo ciekawe. Wszystkie zasłużyły na nagrodę, ale te mam tylko 2 i jak zwykle ogromny problem kogo wyróżnić...

Wszystkie zgłoszone przepisy możecie znaleźć pod postem o konkursie a zdjęcia w galerii na FB




A zatem zdecydowałam do następuje : 

zestaw nr 1 pojedzie do Agnieszki, Apetycznej babeczki 

a zestaw nr 2 do Magdy Sęk


Laureatkom gratuluję i proszę o jak najszybsze przesłanie danych teleadresowych (dokładny adres wraz z kodem pocztowy i nr telefonu) na adres izapyzakulinska@gmail.com

 
Wszystkich zapraszam także do nowego konkursu kawowego gdzie możecie przeczytać o doskonałej włoskiej kawie Quarta a także wygrać ją by móc cieszyć się w domu wyrafinowanym smakiem i pięknym zapachem najlepszej kawy.






4 komentarze:

  1. Gratulacje dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje kobietki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny słodkości były takie aż slinka leciala..

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...