wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładuję...

sobota, 5 grudnia 2015

Kawowe inspiracje. Wyniki konkursu z Inką

Kochani

konkurs był krótki, ale mam nadzieję fajny. Dostałam wiele pysznych propozycji do czego wykorzystać kawę Inkę, ale nagrody mogę przyznać tylko dwie. Zastanawiałam się długo bo pisaliście o takich pysznościach, że aż ślinka ciekła na samą myśl o ich spróbowaniu. Musiałam jednak coś zdecydować. 

Tych, którzy nie wygrali tym razem zapraszam od razu na następny konkurs, o którym napiszę jeszcze dzisiaj. Zaglądajcie bo nagrody też będą ciekawe i przydatne.

konkurs na blogu , zabawa , kawa inka , wygraj to , wyniki konkursu , nagrody



Wszystkie przepisy zgłoszone  w konkursie "Kawowe wariacje" możecie znaleźć pod postem konkursowym a paczki z zapasem kawy, kubeczkiem i torbą na zakupy dostaną:

Bogna Uściłowska za przepis na ciasto "Mgiełka", które sądząc po lajkach w galerii na FB spodobało się nie tylko mnie.

oraz

Joasia Szczepańska za pierniczkowe świnki bo są po prostu urocze. Joasia zresztą przysłała kilka innych, bardzo smakowitych propozycji z kawą Inką więc jest to też nagroda za aktywność w konkursie.

Laureatki bardzo proszę o jak najszybszy kontakt i przysłanie danych teleadresowych na adres izapyzakulinska@gmail.com żeby można było sprawnie przekazać Wam nagrody.



                      Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję 
                            i zapraszam do kolejnej zabawy,
                                       szczegóły wkrótce!  
 

A niżej możecie zobaczyć jak wyglądają słodkości z nagrodzonych zgłoszeń.
Reszta zdjęć w galerii na FB.

konkurs kawowe wariacje , przepis uczestnika , ciasto mgielka z pianką waniliowo kawową , inka , kawa zbożowa , deser
Ciasto "mgiełka" z waniliowo-kawową pianką - przepis i zdjęcie zgłoszone przez Bognę Uściłowską
ciasteczka świnki , piernikowe świnki , deser , przepis uczestnika , konkurs kawowe inspiracje , zabawa , inka ,
Piernikowe świnki z Inką - zdjęcie i przepis zgłoszone przez Joasię Szczepańską


2 komentarze:

  1. Z całego serducha dziękuję! Inkę uwielbiam, lubią dzieci, polubił mąż...bardzo dobrze wykorzystamy nagrodę. Z wyrazami wdzięczności Joanna Szczepańska (Neblina).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dane do wysyłki przesłałam na FB. Joanna Szczepańska

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...