wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

piątek, 22 stycznia 2016

Ryby mają głos. Wyniki konkursu!

Nie będę znowu marudzić, że trudny wybór, że ciężko było mi zdecydować do kogo pojadą książki bo z wybraniem zwycięzców mam problem przy każdym konkursie. Wszystkie zgłoszenia nadesłane w konkursie możecie zobaczyć pod postem konkursowym

Tym razem nie wiele brakowało abym w ogóle zamknęła, zlikwidowała, tę zabawę bo na początku nic się nie działo. Dopiero kiedy ze smutkiem wspomniałam o tym na Facebooku coś się rozbujało i wreszcie zaczęły sypać się zgłoszenia. Nie dotarło ich może jakoś specjalnie dużo, ale wystarczająco żebym miała nad czym się zastanawiać. Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Być może wkrótce następna zabawa więc zaglądajcie i bądźcie czujni!

Zdjęcia ilustrujące większość zgłoszonych przepisów umieściłam jak zwykle w galerii konkursowej na FB i tam są do wglądu.

konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza



I wreszcie postanowiłam. Trzy książki już czekają na wysyłkę do swoich nowych właścicieli. A są nimi:

Angelika Kasiak - z kilku przepisów najbardziej spodobał mi się Szczupak z piekarnika z warzywami, na musie z kalafiora

ela50 - Karp po żydowsku jest daniem, którego chciałabym spróbować

gosia m - Karp pieczony pod marchewkowo-porową pierzynką trafił doskonale w mój gust

Zwycięzcom gratuluję! Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt mailowy na adres                                   izapyzakulinska@gmail.com 
i przysłanie danych teleadresowych żebym mogła przekazać Wam książki.

Niżej można zobaczyć zdjęcia nagrodzonych przepisów. Prawda, że apetyczne? 


Jeszcze raz dziękuję za udział z zabawie i pozdrawiam!

Wasza Pyza

konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Szczupak z piekarnika z warzywami, na musie z kalafiora - Angelika Kasiak
konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Karp po żydowsku - ela50
konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Karp pieczony pod marchewkowo-porową pierzynką - gosia m


 

1 komentarz:

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...