Pieprzny konkurs z książką. Wyniki

Następny konkurs za nami i niedługo nagrody trafią w ręce laureatów.  Kto wygrał książki? Już zaraz się dowiecie!

W tym konkursie pytałam Was jak przechowujecie swoje przyprawy w domu. Z odpowiedzi i zdjęć już wiem, że mamy podobne zwyczaje. Większość przechowuje przyprawy w szklanych, małych słoiczkach ustawionych na specjalnych półkach lub w szufladach. To dobry sposób bo szkło nie chłonie zapachów i takie słoiczki zwykle mają szczelne zamknięcia. W torebkach trzymamy przyprawy póki są fabrycznie zamknięte a po otwarciu szybko zużywamy lub przesypujemy do wspomnianych wcześniej słoiczków żeby nie wietrzały. Przyprawy i zioła suszone powinny mieć sucho, ciemno i nie za ciepło. Cześć z Was pisze, że uprawia swoje własne ogródki ziołowe lub przynajmniej trzyma zioła w doniczkach na parapecie. Ja o ogródku mogę tylko pomarzyć, ale zawsze coś zielonego u mnie w kuchni rośnie. 

GALERIA ZDJĘĆ NA FACEBOOKU ILUSTRUJĄCYCH ZGŁOSZENIA 

konkurs ksiazkowy, wygraj ksiazke, ksiazka podroznicza, ksiazka o przyprawach, zabawa, konkurs na blogu


Zgodnie wszyscy twierdzą, że lubią dobre przyprawy, różnorodność i są ciekawi nowości. Dobrym pomysłem jest przywożenie sobie z podroży po świecie właśnie lokalnych przypraw zamiast durnostójek zbierających potem tylko kurz.

Pewnie ciekawi jesteście kto będzie mógł poczytać o pieprzu i nie tylko. Ja już wiem i nie będę trzymała tej informacji dla siebie.

Książki "Monsun przychodzi dwa razy" postanowiłam podarować: 

                              Monice Bobrowskiej,
                               Dorocie Owczarek
                                                         i
                                 Evie Zmyslovski

Laureatkom serdecznie gratuluję. Proszę o jak najszybsze przysłanie do mnie, na maila izapyzakulinska@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku, swoich danych teleadresowych (dokładny adres, nr telefonu) żebym mogłam przekazać je do wydawnictwa, które wyśle Wam książki. 

       
       Wszystkim uczestnikom dziękuję bardzo za udział. Już niedługo kolejny konkurs! 

 

 

5 komentarzy:

  1. Wow, dziękuję Iza :-) Książki to moja miłość zaraz po gotowaniu :-) Dane posyłam na Fb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za taką wspaniałą nagrodę!!! Gratuluję pozostałym laureatkom! Dane już wysyłam w wiadomości prywatnej na FB. Buziaki :*

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Pyzuniu dziekuje po raz setny:) Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opóźnieniem dziękuję za ciekawy konkurs i możliwość wzięcia w nim udziału komuś, kto nie bloguje, a niekiedy to przeszkoda. Gratuluję Laureatkom i czekam na kolejny konkurs. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, konkursy u mnie są dla wszystkich chętnych. Czasami wygrywają blogerzy, ale często osoby, które blogów nie mają. Liczy się zgłoszenie - albo mi się podoba albo nie :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger