Smaczna Pyza i suszone grzyby na śniadanie

Człowieki wstają rano, włączają program śniadaniowy i chcą spokojnie obejrzeć coś ciekawego a tam znowu Smaczna Pyza! Strach się bać bo znowu straszy od rana. Ale spokojnie, do trzech razy sztuka więc może już koniec tego gwiazdorzenia. 

ekspert grzybowy, grzyby suszone, jak suszyć grzyby, program sniadaniowy, poradnik grzybiarza, telewizja,studio telewizyjne, wystep w telewizji

Ponownie zaproszono mnie do telewizyjnej Dwójki i programu "Pytanie na śniadanie". Miałam opowiadać o tym jak najlepiej suszyć grzyby i jak je potem przechowywać. Zdecydowanie stwierdzam, że nie jestem telewizyjnym zwierzątkiem. Urodę mam wybitnie radiową, ale co zrobić? Przecież ja się nie wepchnęłam, sami mnie zaprosili. Jak zwykle byłam zdenerwowana i jak zwykle miałam problem z krótkim, rzeczowym wypowiadaniem się. Bo ja lubię sobie pogadać a tam nie dają! Ale powiedziałam co wiedziałam i na co wystarczyło czasu. 

Jak wygląda taka wizyta na planie programu śniadaniowego możecie poczytać w mojej relacji z poprzedniego występu.

Jeśli chcecie obejrzeć jak wypadłam tym razem to zapraszam TUTAJ (klik, klik)

Program prowadzili Joanna Racewicz i Łukasz Nowicki.  W roli statystów wystąpiły słoje pełne suszu grzybowego - podgrzybki brunatne, smardze stożkowate, pieprzniki trąbkowe, uszaki bzowe, czubajki kanie, lejkowce dęte i siedzuń sosnowy. Pięknie wypadły, prawda?


smaczna pyza w telewizji, telewizja sniadaniowa, studio telewizyjne, zaproszenie do telewizji, program telewizyjny, jak suszyc grzyby, ekspert grzybowy, poradnik grzybiarza

Dobre rady jak suszyć grzyby znajdziecie też oczywiście na blogu, w zakładce o grzybach (klik,klik), a jeśli macie jakieś dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiem. Piszcie w komentarzach albo na adres mailowy.

Na początku napisałam, że do trzech razy sztuka, a w dwójkowej telewizji śniadaniowej  byłam przecież 2 razy. Trzeci raz to niedawna wizyta w Wirtualnej Polsce, gdzie nagrano krótki program w piątek a wyemitowano w niedzielę. Ponieważ chyba mało kto ma dostęp do tego telewizyjnego programu to nie chwaliłam się zbytnio. Nagranie możecie zobaczyć na portalu WP - TUTAJ (klik, klik)



sezon na grzyby, ekspert grzybowy, poradnik grzybiarza, grzybobranie, telewizja, program telewizyjny, studio telewizyjne, zaproszenie do telewizji

9 komentarzy:

  1. Widziałam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Oni Ci aby nie przeszkadzali w opowieściach? bo ja nie lubię Racewicz bo mam wrażenie że Ona wie lepiej, najlepiej. Wypadłaś super Iza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak tu teraz odpowiedzieć dyplomatycznie? trochę irytująca osoba, ja tam byłam tylko gościem

      Usuń
  3. Dyplomacja niepotrzebna, p.Racewicz to prowadząca.... że najczęściej przełączam na inny program. Zmanierowana osóbka. Izunię można słuchać i oglądać bez przerwy :-) Elżbieta Zachary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że co za dużo to i świnia nie zechce więc mam chwilowo dość :)

      Usuń
  4. Gratulacje Iza !
    Pozdrawiam.
    Neblina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Pani wypadła. Gratuluję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger