Koktajl bananowo - sojowy

Chyba łatwiej już nie można a za chwilę powstanie pyszny i pożywny koktajl, który można sobie wypić na śniadanie :)



składniki:
  • 2 szklanki mleka sojowego naturalnego
  • 2 małe banany
  • 2 łyżeczki przyprawy do dań słodkich

składniki:
banany obrałam, pokroiłam na mniejsze kawałki i wrzuciłam do pojemnika blendera. Dodałam zmieloną przyprawę i wlałam zimne mleko sojowe - zmiksowałam. Przelałam do szklanek i posypałam jeszcze wierzch tą samą przyprawą, którą dodałam do napoju. Polecam :)

5 komentarzy:

  1. a co to za przyprawa jeżeli można wiedzieć?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przyprawa w młynku, firmy Kamis, zawiera cukier, skórkę cytrynową, kardamon, cynamon, goździki, miętę i ekstrakt z kurkumy.

      Usuń
  2. Uwielbiam koktajle,też robię bananowy ale w troszkę innej wersji

    OdpowiedzUsuń
  3. Cz esto robię koktajle bananowe z różnymi dodatkami, ale z mlekiem sojowym jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger