Koktajl czereśniowy z zielskiem

Koktajl sobie zrobiłam - szybki i chyba zdrowy :) Dorzuciłam do czereśni trochę zielska co dało bardzo ciekawy efekt smakowy - to był trochę eksperyment, ale już śmiało polecam bo smakowało mi bardzo. 




składniki : 
  • ok. 200 g ciemnych czereśni 
  • ok. 200 ml zimnej maślanki 
  • 2 łodyga naci selera korzeniowego 
  • kilka listków mięty
  • 2 - 3 łodyżki koperku 
  • ew. miód do smaku

sposób przygotowania : czereśnie opłukałam i osączyłam a potem wydrylowałam zachowując sok. Wrzuciłam je do blendera, wlałam maślankę i dodałam umytą zieleninę - z łodygi naci selera oberwałam same liście. Wszystko zmiksowałam i nie słodziłam bo czereśnie są dość słodkie, ale jeśli ktoś chce może dodać odrobinę miodku.

Koktajl ma ciekawy smak, kojarzy się bardziej z chłodnikiem niż deserem :)



2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger