Smoothie - ananas i bazylia

Kiedy spróbowałam takiego połączenia smaków na warsztatach kulinarnych z Grześkiem Łapanowskim zaskoczyło mnie bardzo. Byłam niezmiernie zdziwiona jak ananas i bazylią doskonale do siebie pasują. Że też wcześniej nie pomyślałam żeby je połączyć ! Spróbujcie sami a zakochacie się w tym smaku !



czas przygotowania : 5 minut 
składniki : 
  • 1/4 surowego ananasa 
  • duża garść świeżej bazylii
  • kilka kostek lodu
  • ok. 1 szklanka wody 
  • sok z połowy cytryny 
  • miód do smaku

sposób przygotowania : ananasa najlepiej wziąć takiego świeżo obranego, ale ja dzień wcześniej, po obraniu, zamroziłam go i dzięki temu nie potrzebowałam już lodu do napoju. Ananas z puszki według mnie to zupełnie inna i gorsza bajka w przypadku takiego napoju. 

Mrożone kawałki owocu wrzuciłam do blendera, wlałam wodę, sok z cytryny i dorzuciłam listki bazylii - jeśli macie owoc niezamrożony do dorzućcie kilka kostek lodu. Zmiksowałam. Dosłodziłam odrobiną miodu i zmiksowałam ponownie, i gotowe ! Wypiliśmy zaraz po przygotowaniu.

Szybko, pysznie i bardzo orzeźwiająco. Polecam !


10 komentarzy:

  1. Smakowicie się prezentuje. Też mi bardzo przypadło do gustu to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mojemu mężowi bardzo smakowało a za bazylią nie przepada :) ja się w tym połączeniu zakochałam !

      Usuń
  2. Wygląda znakomicie i smakuje dobrze, ale osobiście wolę ananasa oraz bazylię w postaci niezmieszanej ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek, lubię oba składniki oddzielnie, ale połączenie jest niezwykle udane :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger