Wiosenne przetwory - wyniki !!!

Witajcie, Kochani :)

Fajne pomysły mam na wiosenne przetwarzanie dzięki Waszym podpowiedziom. Już wiem, że z niektórych skorzystam - może nie ze wszystkich bo niestety, do niektórych składników najzwyczajniej nie mam dostępu, ale część sobie zrobię :)


Bardzo trudny miałam wybór bo odpowiedzi sporo - postanowiłam, że przyprawy dostanie


MamaKini
bardzo proszę o podanie na maila adresu do wysyłki - mail w zakładce kontakt

za pomysły na fiołki i stokrotki - bardzo lubię kwiatki tylko z fiołkami mam właśnie problem bo tych wonnych, najlepszych, u mnie nie ma . . . Ale kandyzować mogę też inne chyba . . .

Tak więc gratuluję zwyciężczyni a Was zapraszam już wkrótce na następny konkurs, też przyprawowy bo torebeczki z aromatycznymi dobrociami obrodziły u mnie w tym roku :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie


5 komentarzy:

  1. O kurcze! Cieszę się strasznie :*
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za udział w konkursie :) i gratuluję raz jeszcze

      Usuń
  2. Gratuluję także, już wiem, że będę tu na pewno zaglądać, przepisy są fajne, proste i bez żadnego cudowania. Ostatnio znalazłam ciekawy blog, ale jak zaczęłam wczytywać się w listy składników, wymiękłam - skąd się bierze żółtą trawę bawolą? Na pewno w moim osiedlaku tego nie ma:)
    Pozdrawiam i dzięki za fantastyczne przepisy, zajrzę tu nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądaj, zaglądaj bo już niedługo kolejny konkurs :) a z tymi składnikami to jest tak, że ludzie prowadzą blogi na całym świecie - czasami dodają coś co gdzieś w innym kraju jest zwykłą rzeczą a dla nas, w Polsce, dziwadłem . . .

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger