Ryby mają głos. Wyniki konkursu!

Nie będę znowu marudzić, że trudny wybór, że ciężko było mi zdecydować do kogo pojadą książki bo z wybraniem zwycięzców mam problem przy każdym konkursie. Wszystkie zgłoszenia nadesłane w konkursie możecie zobaczyć pod postem konkursowym

Tym razem nie wiele brakowało abym w ogóle zamknęła, zlikwidowała, tę zabawę bo na początku nic się nie działo. Dopiero kiedy ze smutkiem wspomniałam o tym na Facebooku coś się rozbujało i wreszcie zaczęły sypać się zgłoszenia. Nie dotarło ich może jakoś specjalnie dużo, ale wystarczająco żebym miała nad czym się zastanawiać. Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Być może wkrótce następna zabawa więc zaglądajcie i bądźcie czujni!

Zdjęcia ilustrujące większość zgłoszonych przepisów umieściłam jak zwykle w galerii konkursowej na FB i tam są do wglądu.

konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza



I wreszcie postanowiłam. Trzy książki już czekają na wysyłkę do swoich nowych właścicieli. A są nimi:

Angelika Kasiak - z kilku przepisów najbardziej spodobał mi się Szczupak z piekarnika z warzywami, na musie z kalafiora

ela50 - Karp po żydowsku jest daniem, którego chciałabym spróbować

gosia m - Karp pieczony pod marchewkowo-porową pierzynką trafił doskonale w mój gust

Zwycięzcom gratuluję! Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt mailowy na adres                                   izapyzakulinska@gmail.com 
i przysłanie danych teleadresowych żebym mogła przekazać Wam książki.

Niżej można zobaczyć zdjęcia nagrodzonych przepisów. Prawda, że apetyczne? 


Jeszcze raz dziękuję za udział z zabawie i pozdrawiam!

Wasza Pyza

konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Szczupak z piekarnika z warzywami, na musie z kalafiora - Angelika Kasiak
konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Karp po żydowsku - ela50
konkursy , książki , wygraj to , zabawa , przepisy kulinarne , ryby mają głos , ryby i owoce morza
Karp pieczony pod marchewkowo-porową pierzynką - gosia m


 

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger