Wyniki konkursu - Grilluj ze Smaczną Pyzą i Galeo

Dzień dobry! Dzisiaj poznacie wyniki konkursu "Grilluj ze Smaczną Pyzą i Galeo". Dodaliście 100 komentarzy z przepisami i pomysłami na dania z grilla. Królowały szaszłyki w różnych wersjach, ale było też smakowite mięso, ryby, warzywa i desery. Wszystko zapowiada się bardzo smakowicie, szczególnie, że do części przepisów dostałam też zdjęcia.

Zdjęcia nadesłane do konkursu znajdziecie TUTAJ - ale przypominam, że to nie był konkurs fotograficzny, a przysłanie zdjęcia nie było nawet warunkiem koniecznym żeby wziąć udział w konkursie.  

konkurs, zabawa, wygraj to, nagrody, grill, grillowanie, przyslij przepis, pomysl na grilla, galeo


Nie uniknęliście wpadek w postaci przepisów bez przypraw Galeo, co było warunkiem koniecznym, kilku pomysłów w jednym komentarzu, przepisów dodanych już po zakończeniu konkursu, a nawet przepisu nie zgadzającego się z dołączonym, kradzionym, zresztą, zdjęciem.

Właściwie to przepisów w zabawie też byłoby znacząco mniej gdybym nie odpisywała na maile i wiadomości prywatne, w których część z nich przysyłaliście. Wielu osobom musiałam indywidualnie tłumaczyć zasady konkursu i kierować we właściwe dla niego miejsce. Wydawało mi się, że zasady są jasne i proste, regulamin czytelny, ale widać mało kto to czyta... Szkoda i jest mi trochę przykro, bo staram się, a i tak niektórzy mają to w nosie. Rada na przyszłość - CZYTAJCIE REGULAMINY bo ktoś inny nie będzie tak cierpliwy. Pożaliłam się i już, wybaczcie, musiałam.

Teraz przejdźmy do przyjemniejszej części wpisu.

grill, mieso z grilla, karkowka z grilla, grillowanie, konkurs, przyslij przepis, galeo, zabawa, wygraj nagrody, wygraj to
lubię warzywa z grilla, ale jako dodatek do mięsa - przepraszam, jestem mięsożerna!

Już po konkursie i pora wybrać zwycięzców. To niełatwe zadanie, ale muszę je wykonać. Pół nocy nie spałam zastanawiając się nad tym, a i tak być może będę miała wyrzuty sumienia po takiej, a nie innej, decyzji. Kierowałam się własnymi upodobaniami kulinarnymi, prostotą pomysłów, dostępnością oraz popularnością składników wykorzystanych w przepisie bo nie jestem w stanie od razu wypróbować Waszych pomysłów, szczególnie tych bardziej wyszukanych. Jednak część z nich zapisałam sobie na przyszłość i może kiedyś spróbuję.


Niniejszym ogłaszam co następuje:

1 miejsce - kupon zakupowy do sklepu DUKA o wartości 200 zł, nóż kuchenny GERLACH oraz zestaw przypraw GALEO i torbę materiałową z logo sponsora wygrywa:

Katarzyna Prosińska - Szaszłyki warzywne z aromatycznym filetem z kurczaka

2 i 3 miejsce - nóż kuchenny GERLACH i zestaw przypraw GALEO oraz torbę materiałową wygrywają:

Mirka Wawrzyniak - Szaszłyki smakołyki
Kiciak P - Kebab z łososia z miętowo-ogórkowym dipem

Wyróżnienia - zestawy przypraw GALEO, rękawice kuchenne i torby materiałowe otrzymają:

Grażyna Mierzejewska - Gołąbki z grilla
Robo22 - Pstrąg z grilla mocno cytrynowy z koperkiem
Neblina - Pstrągi z prowansalskich jezior
Magda Janik - Gruzińskie bakłażany
Elżbieta Anna Kruczkiewicz - Mix szaszłyków

Bożena Kujawska - Grillowane piersi z indyka

edit: ponieważ uczestnik Robo22 nie skontaktował się ze mną w regulaminowym terminie postanowiłam wyróżnić Neblinę i Jej przepis na Pstrągi z prowansalskich jezior.

Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie dziękuję za udział i zapraszam do kolejnych konkursów na blogu bo na pewno jeszcze takie będą. 

Laureatom gratuluję i proszę o jak najszybsze przysłanie swoich danych teleadresowych na adres izapyzakulinska@gmail.com. Macie 3 dni na skontaktowanie się ze mną i jeśli nie dotrzymacie terminu to Wasza nagroda zostanie przyznana innej osobie.

Pozostałych uczestników przepraszam, że nie wybrałam ich propozycji. Ze stu pomysłów musiałam wybrać tylko, czy może aż, 8 i chętnie nagrodziłabym wiele innych.

Pozdrawiam Was ciepło!

Smaczna Pyza

grillowanie, konkurs, grilluj ze smaczna pyza, galeo, przyslij przepis, zabawa, konkurs na blogu, wygraj nagrody
tak grillowaliśmy niedawno na Podlasiu

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :)
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! <3

    Mirka Wawrzyniak

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! :) :) :)

    Katarzyna Prosińska

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam jeszcze na odzew jednej osoby z grona laureatów, ale jeśli nie odezwie się do jutra to wybiorę na jej miejsce kogoś innego

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger