Zdrowo i kolorowo z Sante. Wyniki konkursu

Ho, ho, ho, drogie dzieciaczki! Witam Was w ten piękny dzień! Już za chwilę dowiecie się do kogo pojadą paczki z produktami Sante wygranymi w zakończonym wczoraj konkursie. 

Na konkurs wpłynęło prawie 90 zgłoszeń, w większości przepisów na smakowite dania. Wiele z nich bardzo mi się podoba i chętnie ich spróbuję, ale jak zwykle nagród za mało żeby wyróżnić wszystkich, którzy na to zasługują. Bijąc się z myślami musiałam coś zdecydować  i zdecydowałam co następuje: 

W konkursie Zdrowo i kolorowo z Sante nagrody, paczki z produktami sponsora, wygrywają...

konkurs , nagroda , wyniki , produkty spożywcze


Ewelina Sitnicka za bardzo apetyczne Roladki z combru króliczego z morelami, chrupki z cieciorki podawane z lekkim sosem czosnkowo-roszponkowym

Dominika za kompozycję z Kokosanek cytrynowych z żurawiną i jagodami goji 


Laureatkom gratuluję i proszę o jak najszybszy kontakt. Pod adresem izapyzakulinska@gmail.com
czekam na Wasze dane teleadresowe potrzebne do wysłania paczek (dokładny adres wraz z kodem pocztowym i nr telefonu dla kuriera)
konkurs , sante , królik , zgłoszenie
Roladki z combru króliczego z morelami i chrupkami z ciecierzycy podane z lekkim sosem czosnkowo roszponkowym
zgłoszenie , kokosanki, konkurs ,
Kokosanki cytrynowe z żurawiną i jagodami goji
 
Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział i gratuluję pomysłowości. Cieszy mnie, że tak dużo osób stara się gotować używając zdrowych produktów. Już teraz zapraszam do udziały w kolejnych konkursach jakie będą na blogu. Mam nadzieję, że wkrótce będę miała Wam do zaoferowania następny konkurs z bardzo ciekawymi nagrodami. 

Pozdrawiam wszystkich! 

Wasza Pyza

1 komentarz:

  1. Gratuluję nagrodzonym osobom, faktyczne rewelacyjne przepisy, sama chętnie z nich skorzystam :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger