Pokaz Wirujących Derwiszy - zaproszenia rozdane !

Już wiem, kto dostanie zaproszenie na pokaz Wirujących Derwiszy i koncert muzyki tureckiej. Ja też się wybieram więc kto wie, być może kilka osób spotka Pyzę siedzącą po turecku albo wirującą w rytm muzyki ? Mam nadzieję na miły wieczór pełen wrażeń.



Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności. Zdecydowałam, że zaproszenia dostaną :

Wiewióra, 
Droczilka, 
dyziocha Jo Ko, 
zgubione-znalezione przepisy, 
Ania Kot,
kuchcik, 

Każde z zaproszeń jest podwójne więc można wybrać się z osobą towarzyszącą. Wyróżnionych proszę o kontakt mailowy na adres  izakulinska@o2.pl i podanie swojego prawdziwego imienia i nazwiska żebym mogła je przekazać fundatorowi biletów.  Zaproszenia będzie można odebrać przed spektaklem, w kasie Sali Kongresowej w Warszawie, po okazaniu dowodu tożsamości.

Wszystkim dziękuję za udział z zabawie a laureatom życzę miłego wieczoru tureckiego. Tych, którzy zaproszenia nie mają a też chcieliby się wybrać zapraszam do Marlenity albo Magdy gdzie jeszcze można wygrać bilety ! 

6 komentarzy:

  1. hip hip hurra! dane już poleciały mailem a ja skaczę z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. juhu juhu już ślę maila :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, a ja miałam remont w domu i brak dostępu do netu. :( Dopiero dziś wszystko poskręcałam i poustawiałam na właściwych miejscach. :(
    Mimo wszytko dziękuję za wyróżnienie i mam nadzieję, że brak mojej odpowiedzi poskutkował tym, ze ktoś inny otrzymał to zaproszenie i że się nie zmarnowało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, no to szkoda wielka... ale rzeczywiście zaproszenia nie zmarnowały się, wszystkie rozdałam :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger