Koktajl truskawkowo - pomarańczowy

Świetny pomysł na upalny dzień - orzeźwia, ochładza, poprawia humor - no, dobra, może nie wszystkim, ale mnie poprawiło :D i to bez procentów . . . Ja wiem, że ten upał to dopiero malutki w porównaniu do lipcowych, ale było pięknie, słonecznie i gorąco - oczywiście zanim przyszły popołudniowe burze :D



składniki:
  • dwie duże pomarańcze
  • kilka truskawek, najlepiej mrożonych
  • ew. cukier trzcinowy do smaku
  • kilka listków melisy
  • 2 świeże truskawki

sposób przygotowania: z pomarańczy wycisnęłam sok - nie przecedzałam go tylko zmiksowałam żeby rozdrobnić farfocle, które dostały się do niego podczas wyciskania. Truskawki przełożyłam do pojemnika blendera - świeże trzeba pozbawić szypułek - dodałam kilka łyżeczek soku, kilka listków melisy i troszkę cukru - zmiksowałam na gęsty sorbet. Do kieliszków nałożyłam porcję sorbetu i zalałam go sokiem pomarańczowym. Kieliszki przybrałam ćwiartkami truskawek. Ale orzeźwienie :)

4 komentarze:

  1. Czy zwykłe pomarańcze i mrożone truskawki naprawdę mogą wyglądać tak bajecznie, to będzie hit jak odwiedzą mnie znajomi, ja zawsze kupuję owoce mrożone Green Grocers w Lidl, ostatnio kupiłam truskawki, maliny i owoce leśne więc czekam na nowe inspiracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam:), Zapraszam do mnie na koktajl:)
    www.moniagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności ! Moje ulubione smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger