Pieczenie na żywo

Jak już pisałam raniutko - dzisiaj było pieczenie na żywo w studio telewizyjnym. Kto oglądał to wie jak było a kto nie widział to zaraz podrzucę linki.  Dodam tylko, że żadną królową wypieków nie jestem - to są pomówienia i insynuacje.

Przepisy z mojego "repertuaru" wybrał sponsor programu czyli Polski cukier a decydowała zawartość cukru w cukrze :D Piekłam babeczki waniliowe, drożdżówkę w wersji z powidłami i ciasto śmietankowe z jabłkami. 

Przygoda fajna, chociaż jak to w telewizji - trochę prowizorki i kombinacji było, ale to ponoć normalne :) Najważniejsze, że wszystkie wypieki się udały i nawet było ich za mało - spokojnie ekipa zjadłaby 3 razy tyle. Fajnie się bawiłam i jestem mądrzejsza o kilka nowych doświadczeń i przemyśleń a to najważniejsze.

Króciutkie 3 wejścia z udziałem mojej osoby można zobaczyć sobie w sieci (KLIK)  - jeśli ktoś chcę to proszę - trzeba przeczekać reklamy a potem jest filmik a pozostałe dwa otwiera się niżej. 


8 komentarzy:

  1. Witam,
    Pani Izo, wspaniale sobie Pani poradziła na wizji. Moja kolej za tydzień:)

    Królowa Wypieków pozdrawia gorąco Królową Wypieków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowo, miło mi bardzo i będę oglądać na pewno :) jakby coś służę podpowiedziami - proszę pisać na maila (jest w zakładce kontakt)

      Usuń
  2. Iza świetny występ:) Gratulacje:)) A smak Twoich bułeczek, którymi raczyłaś nas na ost. spotkaniu...poezja:)))Dzisiejsze pewnie też były tak smakowite:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były właśnie takie jak przywiozłam na spotkanie tylko posypane rafinadą a bez lukru :) smakowały ekipie i zjedli 2 blachy

      Usuń
  3. Gratuluję występu. Jak przeczytałam rano na Twoim blogu, że będziesz w tv to od razu włączyłam telewizor i czekałam. Ale się doczekałam. Wielkie brawa dla Ciebie Izo:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry Pani Izo! Odpoczywałam sobie w łóżku po operacji i przypadkiem włączyłam Pytanie na śniadanie. Patrzę...a tu moja ulubiona Mistrzyni kuchni:):):) Niedawano pisałam, że żadne pieczone ciasto mi nie wychodzi, a zrobiłam właśnie to śmietankowe, które Pani teraz pokazywała i pięknie wyrosło! Było pyszne. A Pani wygląda w tv super! Pełna naturalności. Pozdrawiam serdecznie Anita - mama do kwadratu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, zdrowiej szybciutko i próbuj piec dalej - to wcale nie takie trudne :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger