Konkurs z książką. Wyniki !!!

Kochani, kolejny konkurs za nami i za chwilę poznacie zwycięzców. Jak zwykle nie zawiedliście a ja z ogromną przyjemnością czytałam kolejne zgłoszenia konkursowe.



Nagrody do rozdania mam, niestety, tylko 3 i zdecydowałam co następuje:

książki "Dom złudzeń. Iga" ufundowane przez Wydawnictwo Replika wędrują do...

1) Kazimierza Mitrengi - za barwny opis przygotowania Makówek, których bardzo chciałabym spróbować... 

aktualizacja 20.07. g.10:20 - ponieważ Kazimierz nie odezwał się nagroda zostaje przekazana innemu uczestnikowi konkursu. Otrzyma ją Droczilka na opis Pierogów ze szczupakiem

2) Iwony Kaczmarek - za przepis na Gęś faszerowaną kaszą jęczmienną - aż mi ślinka ciekła kiedy czytałam ten przepis ...
3) HuAnity - za kluski kładzione z grzybami leśnymi bo to strzał idealny w moje smaki - zrobię sobie takie jak tylko nazbieram świeżych podgrzybków !

Kazimierz dostanie także małą, wielkopolską niespodziankę kulinarną. Niespodzianka trafia także do Droczilki.

Laureatów bardzo proszę o jak najszybsze przysłanie swoich danych teleadresowych na adres izakulinska@o2.pl . Ja przekażę je Wydawnictwu, które wyśle Wam nagrody. 

Bardzo dziękuję za wspólną zabawę, pyszne przepisy i zdjęcia. Mam nadzieję, że już niedługo będzie następny konkurs więc zaglądajcie do mnie !

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !

Wasza Pyza


4 komentarze:

  1. Gratulacje dla wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że mój przepis się Pani spodobał i bardzo dziękuję za nagrodę. Ta książka na pewno umili mi teraz wakacyjne chwile :).

    Iwona Kaczmarek

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Droczilce! Niestety nie miałem dostępu do neta taki urlop z naturą!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kazimierz Mitrenga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazimierz, przykro mi.... Regulamin jednak jest regulamin a dane już poszły do wydawnictwa - nauczka na przyszłość żeby na wszelki wypadek, jeśli się planuje wyjazd, wysłać mailem swoje dane z info o niedostępności internetu

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger