Eksplozja smaku. Wyniki konkursu

Kolejny konkurs za nami i trzeba podjąć jakieś decyzje żeby zestawy nagród znalazły swoich nowych właścicieli. Sądząc po ilości zgłoszeń wydaje mi się, że nagrody Wam się spodobały i żałuję bardzo, że mam  tylko 3 takie zestawy do rozdania. Na wyróżnienie na pewno zasługuje więcej zgłoszeń a najchętniej obdarowałabym wszystkich. Tak dobrze jednak nie ma, niestety... 

Wszystkie zgłoszenia możecie zobaczyć pod postem konkursowym a zdjęcia w galerii na facebookowym profilu Smacznej Pyzy.

konkurs , konkursy , wedel , zabawa , z nagrodami , nagrody ,zestawy nagród , przyślij przepis , przepisy kulinarne



Konkurs nie był trudny a dzięki niemu mogłam poznać wiele Waszych przepisów na różne pyszne dania. Dodaliście 71 przepisów w trzech kategoriach konkursowych:

CZEKOLADOWO - 30
OWOCOWO - 23
CHRUPIĄCO - 18

Wychodzi na to, że czekolada zawsze górą! 

Po zapoznaniu się ze wszystkimi zgłoszeniami musiałam w końcu wybrać zwycięzców. Niech Was nie dziwi, że wybrałam przepisy udokumentowane zdjęciami i to bardzo apetycznymi, wszak jemy najpierw oczami. W dzisiejszych czasach fotkę obiadu czy ciasta można zrobić nawet telefonem a jest świetnym uzupełnieniem zgłoszenia.

Tak więc ogłaszam, że w konkursie "Eksplozja smaku" w poszczególnych kategoriach nagrody wygrywają:

CZEKOLADOWO - Iwona "Izioni smaki" za Torcik mocno czekoladowy

OWOCOWO - Iwona Chmiel za Ciasteczka maślane z pomarańczowym nadzieniem

CHRUPIĄCO - Kasia "Make life green" za Super chrupiący popcorn z ciecierzycy

torcik mocno czekoladowy
Torcik mocno czekoladowy - Iwona "Izoni smaki"
ciasteczka maślane z nadzieniem pomarańczowym
Ciasteczka maślane z nadzieniem pomarańczowym - Iwona Chmiel
popcorn z ciecierzycy
Popcorn z ciecierzycy - Kasia "Make life green"


Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział w zabawie. Laureatki proszę o jak najszybszy kontakt mailowy i podanie swoich danych teleadresowych. 

Zaglądajcie do Smacznej Pyzy bo być może wkrótce znowu będzie jakiś konkurs!

Pozdrawiam

Pyza

2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger