Grzyby, kwiatki i stworzonka czyli majówka w łęgach

Teraz się już chmurzy, ale rano była piękna pogoda i po późnym śniadaniu wzięłam plecak, aparat i poszłam na wycieczkę. Anużka w kieszeni bo a nuż się coś trafi do zbierania - zawsze mam ją w pogotowiu.

Nie będę dużo pisać bo jestem zmęczona - złaziłam się a nogi wlazły mi nie powiem gdzie i chcę sobie poleniuchować. Ale pokażę Wam sporo zdjęć jakie dzisiaj popełniłam. Takie moje kolejne przynudzania z serii "co Pyza widziała". Kwiatki, grzybki, zwierzątka - co mi się pod obiektyw nawinęło. Bo do anużki nawinęło się trochę chwastów, szczaw i cudne, młode żółciaki - grzyby świetne na sznycle.

Przeczytaj co to za grzyby ten Żółciak siarkowy 

Uwaga, dużo zdjęć ! 
dzika jabłonka   




bluszczyk kurdybanek
glistnik jaskółcze ziele 
wilczomlecz
grochodrzew 
szczaw polny
jasnota biała 
jasnota , chyba plamista, ale nie jestem pewna
głóg jednoszyjkowy
trociniarka czerwica
na ptaszkach się nie znam...
rusałka pawik 

żółciak siarkowy
żółciak siarkowy 
żółciak siarkowy 
żółciak siarkowy 
czernidłaczki 
nie znam tego czegoś 

czosnaczek pospolity
dmuchawce, latawce, wiatr...
 
wielka rzeka w wielkim mieście  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger