Sałatka na drugie śniadanie

Wcześnie rano była szybka kawa z kawałkiem bułki i poleciałam w świat. Gdy wróciłam po kilku godzinach byłam głodna, ale znów jest upalnie więc mam chęć na coś pożywnego a jednocześnie lekkiego i chrupiącego. Może sałatka? Coś zielonego, coś mięsnego, jajeczka bo lubię a sos zrobię z torebki i co wrażliwszych proszę o nie krzywienie się :D




składniki:
  • 4 - 5 niedużych liści sałaty
  • kilka liści młodej botwinki razem z łodyżkami
  • garść paseczków świeżego ogórka
  • garść listków koperku
  • 3 - 4 jajeczka przepiórcze gotowane na twardo
  • 2 - 3 plasterki szynki wędzonej i gotowanej
  • 3 - 4 łyżeczki sosu 'zmysłowego Fit-up' rozrobionego w/g przepisu na opakowaniu

sposób przygotowania: zieleninę opłukałam, dobrze osuszyłam. Sałatę porwałam na mniejsze kawałki, botwinę posiekałam, wiórki ogórka ścięłam przy pomocy obieraczki do jarzyn w nakładką do wiórków. Wyłożyłam składniki na talerz, dodałam posiekaną szynkę, jajeczka, polałam sosem i posypałam koperkiem. Proste, szybkie i zapewniam, że baaaardzo smaczne - najadłam się tak, że wystarczy mi na pewno do obiadu.

1 komentarz:

  1. I mnie się zdarza sos z torebki, zwłaszcza gdy się spieszę...a czasem po prostu mam ochotę. A taka sałatka - pyszna, wszystko co najlepsze na jednym talerzu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger