Koktajl jeżynowo-jabłkowo-jogurtowy

Ale mnie naszło, co? Ostatnio często miksuję owoce z mlekiem zwykłym czy sojowym, albo jogurtem, albo innym napojem mlecznym i koktajl wypijam sobie zamiast któregoś posiłku. Można coś takiego podać również na deser :)



składniki:
  • kilka łyżeczek konfitury jeżynowej
  • 1/2 jabłka
  • 500 ml jogurtu naturalnego pitnego
  • 1/2 łyżeczki esencji waniliowej

sposób przygotowania: jabłko obrałam, posiekałam drobno, wymieszałam z konfiturą jeżynową. Dolałam jogurt i esencję - zmiksowałam i schłodziłam.

Do takich koktajli można użyć dowolnych owoców - świeżych, mrożonych czy właśnie konfitur a wtedy już nie trzeba ich dosładzać. Schłodzone doskonale gaszą pragnienie i są pożywne :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam, często, też robię takie koktajle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! W tym roku nie ma zmiłuj, zbieram i mrożę jeżyny, bo jeszcze nie widziałam kupnych mrożonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba tylko mieć gdzie nazbierać bo nie dość, że masz własne tedy to jeszcze taniocha - mrożone jeśli bywają to strasznie drogie

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger