Wyniki konkursu !!!

Ojej, ale miałam problem . . .  wcale nie jest łatwo wybrać zwycięzcę, czy nawet kilku zwycięzców, w konkursie. Kieruję się subiektywnymi odczuciami, własnym zdaniem, które przecież każdy ma inne. Ale po wielokrotnym przeczytaniu wszystkich wpisów postanowiłam co następuje :



za najładniejsze opowieści toster wędruje do  Zuzi  - niech dobrze się sprawuje w nowej kuchni :) a zestaw przypraw dostanie  MamaKini - mam nadzieję, że się przydadzą.

Za  polecenie mojego konkursu na swoim fanpagu na FB, chociaż w sumie za opowieść też,  noże polecą  do Małgorzaty Sz. - rozbawił mnie wierszyk, który pozwolę sobie poniżej przytoczyć 

"Fajnego bloga dzisiaj czytałam 
co Smaczna Pyza go napisała.
Pyza ta dusi, piecze , gotuje,
Smaczne potrawy przygotowuje
a teraz konkurs organizuje,
gdzie do wygrania ma fajne noże
a także toster i przypraw morze."

Mam nadzieję, że nic nie poplątałam :) Wszystkim bardzo, na prawdę bardzo, dziękuję za wypowiedzi, jak zwykle ciekawe i barwne :) Wierzcie mi, że strasznie trudno było mi wybrać tylko 3 wypowiedzi a resztę odrzucić bo wszystkie były bardzo interesujące i zasługiwały na nagrody. Mam nadzieję, że spotkamy się już niedługo przy okazji kolejnego konkursu albo bez niego, tak po prostu. Bo lubię jak do mnie zaglądacie :)

Osoby wyróżnione proszę o przysłanie do mnie, na maila izakulinska@o2.pl, adresów potrzebnych do wysyłki nagród. Czekam do przyszłego poniedziałku włącznie a jak ktoś się nie odezwie to nagrodę oddam w inne, dobre ręce.




4 komentarze:

  1. Ależ gotowanie się zapowiada!!!!!!
    Dziękuję :*
    A film...mam nadzieję, że obejrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców :) Wyobrażam sobie jak trudno jest podjąć taką decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najchętniej nagrodziłabym Was wszystkich, ale niestety portfel na to nie pozwolił :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger