Koktajl jagodowo-bananowy z melisą

Zimny koktajl to pyszne orzeźwienie kiedy jest bardzo gorąco. Dzisiaj po południu tak przygrzewało, że kończyła się już skala na moim termometrze balkonowym. Barierki metalowe  tak się nagrzały, że oparzyłam rękę dotykając ich. Wczoraj ugotowałam gołąbki więc dzisiejszy obiad miałam z głowy bez stania przy garach. Pomyślałam sobie, że wieczorem, jako kolację, wypijemy sobie po szklaneczce zimnego koktajlu. Pyszne mleko kupione wczoraj w mlekomacie właśnie się zsiadło więc trochę owoców i miksujemy !




czas przygotowania : 5 minut 
składniki :
  • 400 ml zsiadłego zimnego mleka 
  • kilka łyżek czarnych jagód 
  • 1 mały, mocno dojrzały banan 
  • garść listków melisy 
  • ew. łyżeczka miodu lub cukru 

sposób przygotowania : jagody opłukałam i osączyłam dokładnie, wrzuciłam do pojemnika blendera. Wlałam zimne mleko, dodałam listki melisy i obranego, pokrojonego na mniejsze kawałki banana. Zmiksowałam i to wszystko. Gotowe.

Jeśli ktoś chce może sobie nieco dosłodzić, ale dojrzałe owoce mają swoją słodycz i według mnie nie potrzeba dodatkowego cukru.

Koktajl rozlałam do szklaneczek i podałam od razu.

13 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger