Pyza znowu będzie straszyć!

Pyza znowu na małym ekranie! To niesamowite i zawsze mnie bardzo dziwi jak ja się tam zmieściłam?! Od razu uprzedzam, że osoby wrażliwe i o słabych nerwach proszone są o nieoglądanie. Jeśli jednak ktoś się odważy to obiecuję, że jakoś specjalnie dużo mnie tam nie będzie. Program jest krótki, zwięzły i na temat. Jaki to na razie nie zdradzę, ale wiadomo, że będzie gotowanie. 

Już kiedyś gościłam w telewizji, pamiętacie? Wtedy była Pyza na śniadanie - dzisiaj będzie na kolację!
 
zdjęcie z planu


Program z moim udziałem można oglądać już dzisiaj, wieczorową porą czyli o godz. 19:15. Włączamy "Jedynkę" czyli kanał TVP 1 i w programie "Przepis dnia" patrzymy co też Pyza razem z szefem Marcinem Budynkiem upichciła. Dodam jeszcze tylko, że nie będzie to nic skomplikowanego ani odkrywczego bo formula programu zakłada, że prezentowane są w nim przepisy raczej łatwe i do wykonania dla każdego widza. Jeśli chcecie się przekonać co dobrego zrobiliśmy to zapraszam przed telewizory.


A po programie można komentować, śmiać się do woli, krytykować - co kto lubi i jak uważa. Przyjmę wszystkie uwagi z godnością bom duża dziewczynka przecież.

Miałam przyjemność gotować także dla kanału Kuchnia+, ale to już tak dawno temu, że sama się zastanawiam czy to było naprawdę...


23 komentarze:

  1. Droga "Pyzo" miło mi będzie Ciebie gościć dziś w moim domu. Z ogromną ochotą obejrzę program w roli głównej z Tobą.Przepuszczam, że poradzisz sobie doskonale, a Twój serdeczny uśmiech zdobędzie u wszystkich widzów sympatię do Ciebie. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Będę z Tobą. Pa, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :) mam nadzieję, że nie zawiodłam :)

      Usuń
  2. Ale fajnie! Bede ogladac. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Iza, będziemy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie oglądam! Jest SUPER!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Pani Izuniu -
    oglądałam - dziękuję - często zaglądam na Pani bloga i korzystam z przepisów - dzisiaj poczułam jakbym znała Panią od zawsze - pozdrawiam serdecznie - Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagranie wyszło świetnie, zero tremy :) Pozdrawiam i życzę wielu takich programów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jestem za stara i za gruba na więcej programów - teraz promuje się młodych i pięknych

      Usuń
    2. Pozwole sie z Pania nie zgodzic, wypadla Pani super w programie, jakby robila Pani to od zawsze. Milo sie ogladalo. pozdrawiam i czekam na wiecej :)

      Usuń
    3. dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
    4. oj tam wiek się nie liczy ważna jest pasja i przekazywanie przepisów które sprawdzają się :-)

      Usuń
  7. Och jaka szkoda że już jest po programie, może obejrzę następny z Twoim udziałem !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie o następnym nic mi nie wiadomo, ale ten będzie za kilka dni w sieci i podam wtedy link

      Usuń
  8. Ooooo nasza Pyzunia niestety nie oglądałam muszę poszukać na ipla bo chętnie zobaczę :-) a może jakiś kanał na yt pokazujący jak zrobić trudniejsze przepisy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzuciłam lin do filmu w jednym z kolejnych postów - http://smacznapyza.blogspot.com/2015/03/pyza-marcin-i-swinki.html . Do kręcenia jakoś nie mam ani chęci ani czasu.

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger