Sałatka ze szpinakiem, truskawkami i serem

Szpinaku na ciepło nie lubię, ale w sałatkach i owszem. A połączenie z owocami i serem bardzo mi pasuje. Polecam bo to zaskakująco smaczne połączenie składników :-)


składniki:

  • 4 garści listków młodego szpinaku
  • kilkanaście dużych truskawek
  • 100 g twarogu koziego
  • do skropienia: syrop z octu balsamicznego tzw. glassa

sposób przygotowania:
Szpinak i truskawki opłukałam, dokładnie osączyłam, z truskawek oderwałam szypułki. Ułożyłam po 2 garści szpinaku na talerzach, na listkach rozrzuciłam truskawki pokrojone na ćwiartki. Wierzch posypałam pokruszonym twarogiem i skropiłam syropem balsamicznym. Bardzo szybko, zdrowo i smacznie!

2 komentarze:

  1. Duet: szpinak + truskawki jest rewelacyjny :) Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie smaków! Musi być pyszne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger