wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

niedziela, 27 maja 2012

Chrupek

Jakieś półtora miesiąca temu nasze Dzieci zaadoptowały ze schroniska dla zwierząt siedmioletniego psa. To kundelek, mieszaniec chyba kilku ras, ale o bardzo wdzięcznym pyszczku. Od małego mieszkał w schronisku i jakoś nikt go nie chciał. U nas wszyscy się w nim zakochali od razu. 



A na początku wyglądał jak tysiąc nieszczęść - sierść skołtuniona, brudna. Nos wytarty od kraty pomieszczenia gdzie przebywał - wyglądał bardzo nieciekawie, ale okazało się, że pozory mylą. Po ostrzyżeniu, wykąpaniu, kilku zabiegach leczniczych szybko zaczął dochodzić do formy i dzisiaj wygląda już dość dobrze. Jest bardzo towarzyski i bardzo lubi być głaskany - straszny pieszczoch z niego.

Przedstawiam Wam Chrupka bo takie dostał imię.




20 komentarzy:

  1. Cudowny piesek! Jaki teraz musi być szczęśliwy, tyle szczęścia i miłości go spotyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzaki z schroniska są najukochańsze :) Też mamy pieska z schroniska, jak on uwielbia się przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, świetne ma uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki :)
    Uszy ma niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny pieszczoch!! I co za oczy!! Skradł me serce, albowiem psiara jestem do sześcianu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEUROCZY, PIĘKNY PIESEK.CUDOWNI OPIEKUNOWIE. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle czasu w schronisku i kto by pomyślał, że spotka go takie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piesek przeuroczy! A jak miło obejrzeć Resztę Rodzinki Chrupka! :))
    P.S. Przypomniała mi się w tym momencie Evita (tak, ta nasza blogerka!), która idąc wyrzucić śmieci, znalazła maleńkiego kociaka pozostawionego na śmietniku! Co za ludzie wyrzucają zwierzęta na śmietnik! :/ Dobrze, że są tacy dobrzy ludzie jak Wy i Ona. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak widzę, że ktoś daje psu ze schroniska dom i miłość to się wzruszam, bo wyobrażam sobie jaką radość taka psina musi czuć w swoim serduszku. Teraz też się rozczuliłam. Parę łez z rana chyba mi nie zaszkodzi, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny :)I na całe szczęście znalazł kochający dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się łezka w oku zakręciła ;) Cudny z niego sierściuszek i widać,że zadowolony i szczęśliwy jest.
    Na pewno spędzicie wspólnie niezapomniane chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza, Chrupek jest cudny. Zabranie dorosłego psa ze schroniska bardzo odważne! A co to za przystojni panowie??? Napisz koniecznie albo przepytam Cię w środę! :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dorosły pies ma swój charakter, ale chyba ze szczeniakiem większe problemy mogą być :) a panowie to moje Żarłoczki czyli mąż i syn

      Usuń
  13. Przecudny psiak! Dobrze, że w końcu znalazł dom i to taki :-)
    Wielu wspaniałych wspólnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. przecież on jest cudny! sama mam psa, owczarka, i nie pojmuję, jak można tak skrzywdzić zwierzaka... ja nie wyobrażam sobie życia bez naszego kudłacza :) Chrupek chyba też się już zadomowił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW!!!
    Izeczko - mowę mi odjęło .... Elmutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elmuś, fajny Chrupek, prawda? :D

      Usuń
  16. Najbardziej rozbawiła mnie chustka z napisem PLNY - rozumiem, że to syn miał taki wspaniały pomysł? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak - musiał pasować do image swojego pana :D

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...