Koktajl kokosowy ze szpinakiem, kiwi i orzeszkami

Gęsty, pożywny koktajl na dobre rozpoczęcie dnia. Zielony, nie słodzony i bardzo smaczny. 

Powiem Wam, że wolę sobie rano zrobić podobny koktajl niż zastanawiać się co zjeść na śniadanie. Dodaje mi energii, orzeźwia  i mam poczucie, że zdrowo rozpoczęłam dzień. W domu zawsze znajdą się jakieś owoce, zielone jadalne liście, warzywa i orzechy albo ziarna przydatne do takiego koktajlu. Można łączyć ze sobą bardzo wiele różnych składników i zachęcam Was gorąco do eksperymentowania. Twórzcie swoje własne mieszanki koktajlowe z tego co lubicie lub macie pod ręką.

Zobacz przepis na inny zielony koktajl albo koktajl czereśniowo-selerowy



Koktajl z mleczka kokosowego, szpinaku, kiwi i orzeszków ziemnych


czas przygotowania: kilka minut
składniki na 2 porcje:
  • 250 g mleczka kokosowego
  • 1 duże, dojrzałe kiwi
  • duża garść młodych liści szpinaku
  • 2-3 łyżki łuskanych orzeszków ziemnych niesolonych
  • 50-100 ml świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy

Jak zrobić koktajl kokosowy ze szpinakiem?

Szpinak opłukałam i osączyłam dokładnie. Kiwi obrałam ze skórki i pokroiłam na ćwiartki. Do wysokiego pojemnika przełożyłam mleko kokosowe, szpinak, kiwi oraz orzeszki. Wlałam też trochę soku pomarańczowego i zmiksowałam na gładki koktajl.

Gdyby konsystencja koktajlu była dla Was zbyt gęsta dolejcie nieco więcej soku albo wody mineralnej żeby go rozrzedzić. Koktajl jest gotowy do wypicia zaraz po przygotowaniu.


4 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger