Koktajl pomarańczowo-ananasowy z migdałami

Kolejna odsłona koktajlowa. Dzisiaj koktajl mocno cytrusowy i ananasowy. W trochę tropikalnych klimatach czyli bardzo trafiony w mój smak. 

Dzięki migdałom jest pożywniejszy a użycie soku z czerwonych, sycylijskich pomarańczy nadało mu cudownego koloru. Mój ananas i pomarańcze były bardzo słodkie. Jeśli użyjecie kwaśniejszych owoców możecie zrezygnować z dodatku soku limonkowego albo dosłodzić koktajl odrobiną miodu.To co - miksujemy? Do dzieła bo przygotowanie takiego koktajlu trwa zaledwie chwilkę!

Zobacz przepis na bardzo orzeźwiający koktajl z pomarańczy i truskawek.




Koktajl z ananasa, pomarańczy i limonki z dodatkiem migdałów

czas przygotowania: kilka minut + czas moczenia migdałów
składniki:
  • ok. 1 szkl. pokrojonego na kawałki miąższu świeżego, mocno dojrzałego ananasa 
  • sok wyciśnięty z 2-3 czerwonych pomarańczy
  • sok wyciśnięty z jednej limonki
  • 15 migdałów łuskanych, najlepiej blanszowanych

Jak zrobić koktajl owocowy z migdałami?

Migdały miałam jeszcze ze skórką. Zdecydowanie łatwiej i szybciej będzie użyć takich już zblanszowanych. Ja swoje zalałam w kubku wrzącą wodą i odstawiłam na ok. 15 minut. Po tym czasie osączyłam i obrałam ze skórek. Przełożyłam do wysokiego naczynia. Dodałam kawałki ananasa oraz sok z pomarańczy i limonki. Zmiksowałam blenderem na gładki koktajl, który wypiliśmy zaraz po przygotowaniu.



8 komentarzy:

  1. Muszę kupić w końcu blender :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie masz to naprawdę polecam bo to bardzo przydatne urządzenie - do koktajli, sorbetów, dresingów, kremowych zup, musów...

      Usuń
  2. Pysznie wygląda, nie wiem tylko, czy mój mikser da radę migdały, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mikser nie rozdrobni migdałów i większych kawałków owoców - musi być blender z ostrzami stalowymi

      Usuń
  3. Bajeczny koktajl. Idealne polaczenir smakow ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger