Jajecznica z szynką, kukurydzą i waflami

Rzadko zdarza się nam zjeść wspólne śniadanie w środku tygodnia, ale czas jest urlopowy i możliwości większe. Lubię usiąść rano przy wspólnym stole, zacząć dzień czymś pysznym, kubkiem kawy, rozmową i nigdzie się nie spieszyć . . .



składniki:

  • 6 jajek
  • 4 - 6 plasterków szynki gotowanej wędzonej
  • 1 puszka kukurydzy konserwowej 400g
  • 1 cebula cukrowa
  • 1 łyżka masła
  • do smaku: sól, pieprz ziołowy, pomidory suszone z czosnkiem i bazylią

sposób przygotowania:
Cebulę obrałam, posiekałam w drobną kostkę. Szynkę także pokroiłam drobno. Na teflonowej patelni rozpuściłam masło, wrzuciłam wędlinę i cebulę, smażyłam mieszając kilka minut. Dodałam osączoną kukurydzę i przyprawiłam do smaku solą, pieprzem i suszonymi pomidorami. Wbiłam jajka i smażyłam razem mieszając aż się ścięły. Podałam z waflami ryżowymi. Pyszne, pożywne śniadanie dla 3 osób!

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger