Formę do muffinów dostanie . . .

Kochani, bardzo Was przepraszam ze opóźnienie w ogłoszeniu wyników, ale z czwartku na piątek zdechł mi modem od internetu a latać i szukać miejsca do podłączenia ja niezwyczajna - postanowiłam, że skoro życie zdecydowało za mnie i weekend mam bez dostępu do sieci to widocznie tak mam być. Nowy modem już mam, zainstalowany szybko i sprawnie przez miłego pana i mogę wreszcie ogłosić, że . . . .



Forma do muffinów firmy Wilton trafia w ręce 

Aleksandry

Laureatce gratuluję i proszę o przesłanie maila z danymi adresowymi potrzebnymi do wysyłki.

Zaskoczyła mnie ilość wypowiedzi - wszystkim bardzo serdecznie dziękuję i chętnie nagrodziłabym więcej osób, ale blaszka tylko jedna, niestety . . . Bardzo pięknie opowiadaliście o swoich muffinkach, kilka przepisów z chęcią bym wykorzystała - następnym razem muszę pomyśleć o konkursie, w którym wymogiem będzie nadesłanie do mnie wypieku albo dania bo czytanie to jednak nie to samo :D

Pozdrawiam Was serdecznie i wypatrujcie kolejnego konkursu - a obiecuję, że nagród będzie więcej niż jedna :)


1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger