Finał konkursu Ekonomia Gastronomia !

No i proszę - jaka miła wiadomość :) Znalazłam się w finałowej 15-stce konkursu Ekonomia Gastronomia - spodobał się mój wpis o nie marnowaniu jedzenia i przepisy w nim podane, szczególnie babeczki chlebowe.
Teraz, przez 2 tygodnie, można głosować na przepis, który najbardziej się Wam podoba - wystarczy zajrzeć TUTAJ 


Nie ukrywam, że ja i moje babeczki chlebowe liczymy na Was i Wasze głosy bo miło by było móc mieć swój udział w promowaniu całej akcji czyli właśnie propagowania ekonomicznego gotowania, mądrych zakupów i świetnych pomysłów na to żeby nie marnować żywności.

6 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger