wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

czwartek, 18 lutego 2016

Pasta jajeczna bursztynowa

Pasta jajeczna na świeżym, domowym chlebie to jedno z moich ulubionych śniadań. W ogóle lubię jajka i jem je często, może nawet za często, ale co tam! Przecież nigdy nie słyszałam żeby ktoś umarł z powodu przejedzenia się jajami. 

Pasta jajeczna jest łatwa i szybka do przygotowania. Najbardziej lubię taką klasyczną, tylko z dodatkiem szczypiorku. Ale można ją przyrządzać z różnymi dodatkami - z żółtym serem, twarogiem, z pomidorami czy rybą. Będzie pyszna jeśli doprawicie ją swoimi ulubionymi ziołami. Do tego świeże bułeczki albo dobry, domowy razowy chleb i jest pysznie!

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb


Pasta z jajek i sera Bursztyn

czas przygotowania: 20 minut
składniki: 
  • 4 jajka kurze
  • 100 g sera żółtego Bursztyn, 3-miesięcznego
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego 
  • 1 łyżka dobrego ketchupu pomidorowego 
  • do smaku - sól, papryka mielona słodka, sos tabasco original

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb
pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb


Jak zrobić pastę z jajek i sera żółtego?

Jajka umyłam. Ugotowałam na twardo, ostudziłam w zimnej wodzie a następnie obrałam ze skorupek. Starłam na tarce jarzynowej o średnich oczkach na małe wiórki. Tak samo starłam ser Bursztyn.

Do startych składników dodałam majonez, jogurt i ketchup, wymieszałam dokładnie. Pastę doprawiłam solą, papryką oraz ostrym sosem tabasco. Podałam z żytnim chlebem.

Sami widzicie jak to szybko i łatwo się robi i jakie teraz mam pyszne śniadanie! 

pasta z jajek i sera żółtego bursztyn , ser żółty , jajka , smarowidło , do smarowania , do chleba , do kanapek , domowe jedzenie , na chleb ,

2 komentarze:

  1. Do kanapek - jak najbardziej! tak rzadko ostatnio robię domowe pasty do chleba..

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Bursztyn, pasta musi smakować rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...