Sałatka z wątrobką, jabłkiem i dressingiem malinowym

Bardzo lubię takie sałatki czyli chrupiąca sałata, kawałki mięsa albo wątróbki a do tego jakieś owoce i dobry sos. Dzięki mieszankom sałat Fit&Easy nie muszę tracić czasu na płukanie i osuszanie sałaty bo w opakowaniu mam już oczyszczone i podzielone na mniejsze kawałki liście. Wystarczy wysypać do miski albo na talerz, dodać to co się lubi i gotowe!

Weź do domu dowolny produkt Fit&Easy i polub za wartość. A zaraz później wykorzystaj go do jakiegoś pysznego dania bo może być bazą sałatek, surówką czy składnikiem koktajlu albo dania głównego

salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat


Sałaty tej marki zna, przynajmniej z widzenia, chyba każdy bo można je spotkać na półkach wielu sklepów. Marka dba o klienta, ciągle poszerza ofertę produktów i właśnie zmieniła nieco szatę graficzną opakowań żeby wszystkie informacje umieszczone na nich były jeszcze bardziej czytelne. Mnie się podobają i lubię je bo są dostępne cały rok i wygodne w użyciu. A co dokładnie zmieniło się na opakowaniach? Zobaczcie infografikę i wszystko będzie jasne!

salatka z watrobka i jablkiem, salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat
salatka z watrobka i jablkiem, salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat

Jak widzicie nowa szata jest bardzo estetyczna i czytelna. A zawartość jednej z nich właśnie wylądowała w pysznej sałatce więc zapraszam po przepis!

Sałata z wątróbkami drobiowymi, jabłkiem i sosem malinowym

czas przygotowania: 15 minut
składniki ma 2-3 porcje:
  • 1 opakowanie mieszanki sałat Weekend Fit&Easy
  •  
  • 200 g wątróbki z kurczaka
  • 1 czubata łyżeczka majeranku suszonego 
  • 2 małe jabłka albo 1 większe
  • 1 łyżeczka oleju roślinnego do smażenia
  • do smaku - sól, pieprz czarny mielony
  •  
  • SOS - 1 mała szalotka
  • 4 łyżeczki octu malinowego
  • 1 mała łyżeczka miodu wielokwiatowego  
  • 6 łyżeczek oleju rzepakowego nierafinowanego 
  • po dużej szczypcie soli i pieprzu czarnego 

salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat

Jak zrobić sałatkę z wątróbkami? 

SOS - szalotkę obrałam i pokroiłam w cieniutkie półplasterki, wsypałam do małego słoika. Dolałam ocet malinowy i odstawiłam na chwilę. Po 5-ciu minutach dodałam miód, olej i przyprawy. Zakręciłam słoiki i wymieszałam zawartość mocno potrząsając.

salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat

Wątróbki drobiowe oczyściłam z żyłek i podzieliłam na kawałki wielkości kęsa. Oprószyłam niewielką ilością soli, pieprzem i majerankiem. Wymieszałam. Jabłka obrałam, usunęłam gniazda nasienne a miąższ pokroiłam na nieduże kawałki. Rozgrzałam dość mocno patelnię,, wlałam niewielką ilość oleju, tyle tylko żeby posmarować powierzchnię. Kawałki wątróbki kładłam na patelnię i smażyłam na ostrym ogniu rumieniąc ją ze wszystkich stron. Usmażoną przekładałam na talerz a na tej samej patelni podsmażyłam kawałki jabłek. Nie dolewałam już tłuszczu, jabłka mają tylko obsmażyć się z wierzchu tak żeby straciły surowość, ale nie zmiękły za bardzo.


Sałatę wyłożyłam na talerze. Obłożyłam ją kawałkami usmażonej wątróbki i jabłkami. Polałam sosem malinowym z szalotką. Zjedliśmy zaraz po przygotowaniu.

salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salatsalatka z watrobka i jablkiem,  salata z kurza watrobka i jablkami, salatka na lunch, watrobka drobiowa na mieszance salat, salaty fit&easy, mieszanki chrupiacych salat


1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger