Złóż życzenia Smacznej Pyzie!

Czy jestem aż tak zdesperowana żeby publicznie, na blogu, domagać się składania życzeń? Nie śmiejcie się, proszę. Starzeję się nieuchronnie i to ostatnie moje urodziny przez 50-tką czyli przed zmianą kodu na 5 z przodu. 

Dzisiaj kończę 49 lat i czekam na same dobre życzenia!


zloz zyczenia smacznej pyzie, smaczna pyza ma urodziny, kwiaty, czekam na zyczenia, kwiatki, frezje, to lubie



Nigdy, no może poza 18-stymi urodzinami, nie obchodziłam urodzin w żaden specjalnie uroczysty sposób. Osiemnastka była huczna. Impreza całonocna, na kilkadziesiąt osób w dwupokojowym mieszkaniu, bez kropli alkoholu, za to ze śpiewaniem do rana. Działo się!

Teraz czasami są goście, czasami spędzam ten dzień w samotności i wcale nie na smutno. Zdarzyło się do prawda kilka razy, że telefon milczał i nawet najbliżsi zapomnieli. Było przykro, były łzy, ale życie toczyło się dalej bez względu na mój wiek. Czasami były też fajerwerki, i to niespodziewane, kiedy urodziny wypadły podczas weekendu spędzanego ze znajomymi lub na jakiejś zupełnie nie związanej ze mną imprezie. Tak to w życiu bywa. Nigdy  nie było u mnie, u nas, w domu zwyczaju dawania wielkich prezentów i nie oczekuję takich, bo nie wielkość czy wartość prezentu jest ważna. Cieszę się bardziej z pamięci i z miłych drobiazgów.

Chyba nigdy nie miałam problemów z tym, że kolejny rok niosę na grzbiecie. Czuję się czasami staro, ale mam do tego prawo. To wynik zawirowań życiowych i chwilowych pesymistycznych myśli a nie daty w dowodzie. Dzisiaj, skoro jednak piszę o tych urodzinach, wychodzi na to, że być może z psychologicznego punktu widzenia pewnie jakiś problem jest. Czy jest na sali psycholog?!

Sama sobie życzę dzisiaj zdrowia, bo bez niego nie cieszą żadne luksusy. Chciałabym też odwiedzić jeszcze w życiu kilka miejsc, spędzić wiele fajnych chwil z ciekawymi i wesołymi ludźmi. Chciałabym mieć więcej energii, choćby tej do prowadzenia bloga. Chciałabym być szczęśliwa, tak zwyczajnie i normalnie. I życzcie mi aby to się ziściło. Nic wielkiego, żeby tak po prostu było dobrze.

zloz zyczenia smacznej pyzie, smaczna pyza ma urodziny, kwiaty, czekam na zyczenia, kwiatki, frezje, to lubie

91 komentarzy:

  1. Wszystko, co piękne i wymarzone,
    niech w Twym życiu będzie spełnione.
    Niech życie słodko płynie,
    a wszystko, co złe, niech szybko minie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.
    Niech każdy dzień będzie pełen radości i uśmiechu,
    Pełen pasji i smacznych dań i wypieków.
    Niech zdrowie zawsze dopisuje,
    Niech spełniają się marzenia - te proste i te trudne do spełnienia.

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    życzy Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. zatem DogA Pyzo najlepszego , nieustającej siły i weny w wymyslaniu nowych potraw , no i przed wszytskim zdrowia , bo bez niego ani rusz ;)
    usmiechu na twarzy i samych przyjemnych e życiu zdarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tych sił i weny jakoś mi ostatnio brak... ale wezmę się w garść i powalczę

      Usuń
  4. Sama już sobie złożyłaś życzenia, a ja tylko życzę ich spełnienia :) Miałam okazję spotkać Cię raz do tej pory ale dla mnie jesteś niesamowicie pozytywną osobą i pełną dobrej energii i tak Pyzo trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze każdego dnia do końca życia i jeden dzień dłużej
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. WITAJ PYZO CZĘSTO CIĘ ODWIEDZAM NA BLOGU I NADESZŁA OKAZJA ŻEBY DO CIEBIE NAPISAĆ .ŻYCZĘ CI ZDROOOWIA I SIŁY NA DALSZE BLOGOWANIE.JA MAM JUŻ 50+ I JESZCZE ŻYJE ALE SIŁY ODCHODZĄ W SINĄ DAL TAKA URODA 50+ WOLNIEJSZE RUCHY I LUZACKIE PODEJŚCIE DO WSZYSTKIEGO CO KIEDYŚ STANOWIŁO PROBLEM I BUDZIŁO EMOCJE.JA NA 50 URODZINY UBRAŁAM SIE NA CZARNO I JUŻ W TAKIEJ KOLORYSTYCE OBCHODZĘ KOŻDE SWOJE URODZINY ŻEBY BYŁO ZABAWNIE I ŻEBY RODZINA WIEDZIAŁA KIEDY MA SKŁADAĆ ŻYCZENIA ZDROWIA.TOBIE TEŻ ŻYCZE ZDROOOWIA ISZCĘŚCIA POZDRAWIAM Z KRAKOWA.EWKA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka, trzymajmy się, my dojrzałe i fajne babki!

      Usuń
  7. WITAJ PYZO NAJLEPSZE ŻYCZENIA ŚLE MANIA Z KRAKOWA DUŻO ZDROWIA I SIŁY DO PRACY W KUCHNI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Krakowa znam coraz więcej fajnych ludzi! pozdrawiam Maniu!

      Usuń
    2. Czas poznać też ludzi z Łącznika na Opolszczyźnie :-) skąd płyną serdeczności urodzinowe dla sympatycznej Pyzy. Imienniczko mojej córki 100 lat w zdrowiu i dobrym humorze :-)
      Elżbieta

      Usuń
  8. Pyzo, Wszystkiego najlepszego, Spelnienia marzen! 100 lat
    Pozdrawiam, Beata ( w listopadzie bede miala okragla 50!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Pyzo,
    obchodzisz urodziny w tym samym dniu, co mój Tatuś :) Tylko jesteś od niego o 30 lat młodsza :) A mój Tatuś jest fantastyczną osobą, pełną optymizmu,mimo różnych przeciwności losu, więc i Ty, urodzona w tym samym dniu i miesiącu, musisz być kimś wyjątkowym!!!
    Życzę Ci przede wszystkim zdrowia, a także dużo miłości i fantastycznych przyjaciół. Cyferki w dowodzie nie są ważne, prezenty też nie, ważni są ludzie, którzy nas otaczają i dla których nam się chce - żyć, kochać, gotować i blogować ;)
    Życzę Ci, żeby udało Ci się spełnić marzenia - może nie od razu wszystko się uda, ale stopniowo krok po kroku - tylko musisz w to mocno uwierzyć i czasem trochę szczęściu dopomóc :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, bliźniaki (bo spod tego znaku jestem ja i Twój Tato) to pozytywni ludzie! wcale nie dwulicowi, ale wszędzie ich pełno i mają pomysłów za dwoje :) Wszystkiego najlepszego i ukłony dla Taty!

      Usuń
  10. Sto lat i samych pysznosci !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam tutaj regularnie od kilku już lat (!), ale pierwszy raz coś piszę. Jestem równo 20 lat młodsza od Pani, ale bardzo bym chciała mieć choć połowę tej pasji i zapału, które Pani przekazuje nam tutaj. <3 Bardzo dziękuję za ten blog, serdecznie Panią pozdrawiam, a z okazji urodzin życzę zdrowia, szczęścia, dużo uśmiechu na codzień i sukcesywnego spełniania marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za ciepłe słowa i życzenia! odzywaj się częściej, będzie mi bardzo miło

      Usuń
  12. Wszystkiego (serio wszystkiego) co Najlepsze:) I przede wszystkim dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyzo dużo uśmiechu miłości co dnia ...mam 50+ raz jeden popłynęły u mnie łzy gdy byłam leżąca nie chodząca i nikt z bliskich nie złożył mi życzeń to bardziej mnie bolało niż diagnoza ....Tobie Pyzo życzę zdrowia zdrowia i wspaniałych przepisów ....lubię do Ciebie zaglądać:) Renata

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) przede wszystkim zdrówka i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spelnienia marzen i weny w blogowaniu,milego urodzinowego dnia Droga Pyzo
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  16. Najserdeczniejsze życzenia szczęścia, miłości,dużo zapału do pracy, dużo cierpliwości i wygranej w Lotto :) Rozumiem Cię, bo w przyszłym roku będę tak się czuć, mnie zostały dwa lata...

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, bliźniak, kto by się spodziewał :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat, sto lat! Nieważne ile masz lat, ale na ile się czujesz. Gdy masz dla kogo żyć i wiesz, że masz wiele jeszcze do zrobienia, nie liczy się wiek. Pasje i obowiązki, to nam wypełnia czas (może w odwrotnej kolejności). Jubilatko, za mną już dawno 50+, a wciąż uważam, że wiele jeszcze mam do realizacji. Życzę Pyzo zdrowia, cudownych ludzi wokół i czego serce Twoje pragnie. Ciepło pozdrawiam urodzinowo

    OdpowiedzUsuń
  19. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJLEPSZEGO DUŻO UŚMIECHU I ZDROWIA

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele serdeczności ,zdrowia,ja też bliźniak-:)niestety juz 50+

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczności samych ,radości z każdego następnego dnia i tego przed 5 jeszcze i po......Pozdrawiam Jadwiga Miler.

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza! Mnóstwa energii i sił do korzystania z codziennych przyjemności, promiennego uśmiechu i samych życzliwych ludzi na swojej drodze życzy cała Menażeria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wam bardzo :) uściski przyjmę osobiście już niedługo :)

      Usuń
  23. Wszystkiego dobrego,aby sie wiodlo,oraz gralo I hulalo.Pozdrawjam Ella

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowia i spełnienia marzeń, duzo usmiechów, słoneczka i pogody ducha, radości, miłości, dobrych pomysłów i zadowolenia z każdego dnia :) życzy Mariola

    OdpowiedzUsuń
  25. Smarkaczu, życie najlepsze przed Tobą czego Ci życzę najserdeczniej. 2 tyg temu odwaliłam 6teczkę i twoje rady miały w niej smaczny udział.
    Przyszłość jest w rękach kobiet dojrzałych i smakowitych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smarkaczu?! no to się doczekałam... dziękuję za życzenia

      Usuń
  26. Pani Izabelo, z okazji Pani urodzin chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia. Aby już zawsze była Pani tak ciepłą i pogodną kobietą. Żeby na Pani twarzy gościł uśmiech. Przede wszystkim dużo zdrówka i miłości, bo to jest najważniejsze. Kolejnych sukcesów i niech zostanie Pani z nami kolejne 50 lat, a nawet dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech gości w Pani sercu- słoneczny nastrój- Niech ciasta- i potrawy jakie Pani przygotowywuje - niech zawsze będą taką doskonałością - jak to się zdarza na co dzień -gdy Pani ma na coś pomysł -i perfekcyjnie realizuje swoje plany --Zdrowia -szczęścia i radości w dniu urodzin -życzę ----Jeden z wielu czytelników -

    OdpowiedzUsuń
  28. Smaczna Pyzo dobrze, że jesteś! Z okazji Twojego Święta życzę zdrówka i wielu ciekawych , leśnych odkryć grzybowych (cenię sobie te Twoje opowieści w każdej formie), pozdrawiam. M. stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Droga Jubilatko!
    W dniu Twojego święta życzę Ci spełnienia marzeń ,tych malutkich i dużych. Duu....żo zdrowia, radości ,wielu nowych pomysłów na blogu , przede wszystkim żeby nie przyszło Ci do głowy zrezygnowć.
    Pani Izo ,prawie codziennie zaglądam do Pani przepisów i z nich korzystam, a i znajomym mówię - nie wiesz co i jak zrobić zajżyj do Smacznej Pyzy
    STO LAT !!!!
    Basia 60+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, czasami przychodzi... dziękuję, Bar bara, za dobre słowo

      Usuń
  30. Super Pyzo ,że napisałaś o swoich urodzinach,ponieważ z wielką radością składam życzenia naszej pozytywnej Pyzuni.Więc życzę z calego serca tego wszystkiego co dla Ciebie najlepsze.Samych dobrych dni i samych dobrych ludzi wokół.Wielkie buziaczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochaniutka ,duzo zdrowia i sily ,
    znajdowania pieknych grzybow,
    obys nigdy nie przestala prowadzic bloga,
    bardzo doceniam to co robisz dla innych,
    dziekuje,trzymaj sie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo zdrowia, wielu życzliwych ludzi wokół, ciągłego zachwytu nad życiem i nieustannej nadziei na lepsze, gdy coś idzie nie tak.
    Pozdrawiam
    Stała czytelniczka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Urodziny obchodziłaś dnia wczorajszego? Więc Ci życzę wszystkiego najlepszego, nadziei w sercu, wiary w samą siebie, trafnych zrządzeń losu ile gwiazd na niebie, morza radości i bezkresnej miłości życzy Beata. Trochę spóźnione ale najszczersze życzenia śle równolatka...młodsza o 2 miesiące :-) Data Twoich urodzin to dla nas szczególny czas...obchodzimy kolejną rocznicę ślubu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam po drugiej stronie pięćdziesiątki...tu nie jest tak źle :)) Życzę ci, abyś budząc się każdego dnia mogła powiedzieć JESTEM SZCZĘŚLIWA Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
  35. Najpiękniejszy czas na urodziny!!! Nieważne które - dni takie długie, takie ciepłe, kolory, smaki, zapachy i dźwięki czerwca najpiękniejsze całym roczku..Dobra samego Ci życzę Izo, obfitości pomysłów, przepływu energii, pogody ducha i zgody wobec tego co od nas nie zależy, odwagi do zmiany tego co w naszej mocy i mądrości do odróżniania jednego od drugiego. Ściskam serdecznie i dziękuje za mojego ulubionego bloga kulinarnego. A przy okazji zapraszam do Vevey, mamy tu kilka muzeów związanych z jedzeniem i mnóstwo dobrych knajpek. Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia i zaproszenie :) kto wie, może kiedyś tam zawitam

      Usuń
  36. Życzę dużo zdrowia, szczęścia, miłości i mnóstwa pomysłów na różne pyszności! :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Pani Izo jest Pani wspaniałą kobietą, która we współczesnym świecie potrafi się podzielić ogromną wiedzą kulinarną! Z radością korzystam z Pani przepisów na przetwory zimowe, które podobną są pyszne - podobno, ponieważ moja rodzina tak twierdzi i zawsze pozbawi mnie wszystkich słoików. Dużo energii do dalszego działania zawsze z uśmiechem na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak napisano już wcześniej, po stronie 50-ki z plusem nie jest tak źle. Przekonuję się o tym od 2 lat. Istotnie sił trochę ubywa, ale nowe i stare pasje ratują przed zgnuśnieniem. Dołączam do najserdeczniejszych życzeń. Stała czytelniczka Beata

    OdpowiedzUsuń
  39. Pyzo, czytam Cie, czasami cos pichce z Twojego przepisu (czasami ,,,bo nie mam czasu)....Zyj w zdrowiu, radosci i mysl, ze jestesmy z Toba...bo jestesmy, stojac przy garach...i biegajac do komputera zeby widziec. co dalej...Wszystkiego co najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. EWELINA "MAGNEZ"MOŻE PAMIĘTASZ?
    IZO, DUŻO DUŻO ZDRÓWKA, SPEŁNIENIA MARZEŃ, SAMYCH PRZYJEMNYCH CHWIL, ........CAŁUSY...

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana Izo !!! Dopiero dzisiaj Cie znalazlam i jestem pod wielkim wrazeniem. Napewno wyprobuje Twoje wspanialoci :-)
    Troszke spoznione ale od serca najlepsze urodzinoe zyczenaia!!! Zdrowia, szczescia i pogody ducha a wszystko inne napewno sie spelni :) Buzki Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam częściej. Dziękuję bardzo za miłe słowa i życzenia :)

      Usuń
  42. Izo, optymizm jaki płynie z Twojego bloga, niech przyciaga do Ciebie radość i szczęście, a zdrowie niech dopisuje. Przyjmij moje spoznione zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pyzunia zdrowia i zadowolenia ..:).. dziękuję, że bywasz moją kulinarną inspiracją.. buziaki Gosia :)..





    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej! To w tym roku dopiero pięćdziesiątka?! Przekonana byłam, że Pani już od dawna 60+... jak te pozory mylą! Całuski, Helena :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Słodko" zabrzmiało to "dopiero", ale na szczęście mam duży dystans do siebie

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger