wpisz czego szukasz

Wpisz czego szukasz

Ładowanie...

poniedziałek, 10 listopada 2014

Najprostsza surówka z marchewki. Nie tylko dla dzieci.

Nie ma chyba łatwiejszej surówki niż ta. Robi się ją bardzo szybko i smakuje świetnie. Surówka z marchewki i jabłka pasuje do bardzo różnych dań obiadowych. Takie delikatne połączenie smakuje nie tylko dzieciom co potwierdzają zgodnie moje Żarłoczki. U nas w domu marchewka jest zawsze więc taki dodatek do obiadu pojawia się na stole dość często.


Surówka z marchewki z jabłkiem

czas przygotowania : 10 minut
składniki : 
  • 3-4 duże marchewki
  • 1 soczyste, winne jabłko 
  • 1-2 łyżki soku z cytryny 
  • 2-3 łyżki oleju roślinnego
  • do smaku - odrobina cukru lub miodu

sposób przygotowania : marchewkę umyłam i oskrobałam. Starłam na tarce o małych oczkach - tak jak na placki ziemniaczane albo w drobne wiórki. Tak samo starłam obrane jabłko. Do startych składników dodałam sok cytrynowy i olej, wymieszałam dokładnie. Ponieważ jabłko było mocno kwaśne więc całość dosłodziłam łyżeczką miodu do smaku. Surówkę schłodziłam.

Sami widzicie, że prościej się chyba nie da a taka surówka wszystkim smakuje.

6 komentarzy:

  1. prosto i smacznie, ostatnio mam fazę na taką marchewkę i często wcinam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. marchewa z jabłkiem na słodko to mój konik. Dzieciaki też lubią. Czasem gdy mam fazę na zrzucenie parę deko ciałka to zajadam się tym z ogromną przyjemnością. Dzieci natomiast mogą to jeść do każdego dania i mam gwarancję, że z takim dodatkiem zjedzą nawet wątróbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zastanawiam sie, jak sie ta surowke robilo ;) Chetnie skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie smakuje z dodatkiem sezamu. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie zajadam. Pyszna jest, ale nastepnym razem zetre na wiekszych oczkach.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten post zostaw pod nim swój komentarz, ale nie dodawaj w nim linku do swojej strony. Polub profil mojego bloga na kanałach społecznościowych - FB, Google+, Instragram, Twitter a także Pinterest. Będzie mi bardzo miło gościć Cię znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie na adres izapyzakulinska@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...