Ostatnie dni karnawału na słodko !

Już pojutrze Tłusty Czwartek czyli małe święto wszystkich łasuchów. To dzień kiedy je się przede wszystkim pączki, ale nie tylko. 

Ja nie kupuję pączków czy innych tego rodzaju słodkości a już szczególnie w Tłusty Czwartek. Mam niestety takie spostrzeżenia, że ponieważ popyt jest duży to producenci idą na ilość kosztem jakości. Pączki tego dnia w wielu miejscach są mniejsze i mniej apetyczne niż w pozostałe dni roku. Jeśli już mamy ochotę na szaleństwo to robię pączki w domu i Wam radzę tak samo bo to wcale nie jest takie trudne jakby mogło się wydawać. 

Niżej znajdziecie kilka moich propozycji na Tłusty Czwartek, Ostatki czy po prostu coś dobrego i słodkiego. I nie będą to tylko pączki czy chrust, ale także inne słodkości. Może któraś z nich Was zainteresuje ?

karnawalowe slodkosci, paczki, ciastka, faworki, karnawal, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze przepisy, chrust

Pączki tradycyjne
paczuszki, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Pączki domowe z budyniem waniliowym
Pączki na piwie
paczki na piwie, piwo, ciasto piwne, tlusty czwartek, ostatki
Pączki jogurtowe ze śliwkami 
paczuszki, tlusty czwartek, karnawal, ciastka, ostatki, ciasto jogurtowe
Oponki serowe
tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis, paczki serowe
Donaty - doughnuts, pączki amerykańskie
paczki amerykanskie, paczki z dziurka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Fritelle di carnevale -włoskie pączki ptysiowe z kremem
wloskie paczki, fritelle di carnevale, paczki z ciasta ptysiowego, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Pączki pieczone
paczki z piekarnika, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Pączki serowe na drożdżach
tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis, paczki z serem bialym, paczki twarogowe
Pączki ziemniaczane z konfiturą
paczki z ziemniakami, paczki z konfitura, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Mini pączki z twarogiem i jabłkiem
paczuszki z bialym serem, twarog, male paczki serowe, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Mini pączki orkiszowe na serku, z nutą pomarańczy
paczki orkiszowe, male paczki, z pomarancza, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Mini pączki ziemniaczane
paczuszki kladzione, paczuszki ziemniaczane, paczki z ziemniakami, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Pączki hiszpańskie, gniazdka wiedeńskie
gniazdka, paczki wiedenskie, oponki, obwarzanki, paczki ptysiowe, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Pączki gniazdka hiszpańskie czekoladowe
gniazdka wiedenskie, oponki, obwarzanki, paczki ptysiowe, kakao, czekolada, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepsze paczki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Faworki tradycyjne czyli chrust
faworki domowe, chrust, chrusty, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Faworki pieczone
chrust z piekarnika, faworki w wersji fit, odchudzone faworki, niskokaloryczne, ciastka smazone, gwiazdki smazone, ciasteczka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rozetki smażone błyskawiczne
ciastka smazone, gwiazdki smazone, ciasteczka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Mrowisko - litewski deser karnawałowy
faworki, chrust, chrusty, kopiec faworkow, desery swiata, miod, mak, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Ciasteczka różyczki smażone
ciastka smazone, roze karnawalowe, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Cannoli - włoskie rurki z kremem serowo śmietankowym
wloskie rurki z kremem, ciastka, kruche rurki, wloski deser, wloski specjal, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rurki korzenne z kremem
rurka z kremem, rureczki, kruche ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Ciasteczka makaronowe a'la florentynki
ciastka z makaronu, makaronowe ciasteczka, ciastka z bakaliami, makaron, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Magdalenki
ciastka, ciasteczka, muffinki, jak paczki, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Babeczki  orzechowe z kremem
muffinki, babeczki z orzechami, krem orzechowy, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Ciasteczka usteczka z jabłkiem
ciasteczka usteczka, ciastka, jablka, ciastka serowe, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Muffinki z żurawiną
babeczki z zurawina, babeczki zurawinowe, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Babeczki cytrynowe
muffinki cytrynowe, babeczki o smaku cytrynowym, cytryna, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Muffinki kakaowe z twarożkiem
babeczki kakaowe, babeczki na twarozku, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Babeczki różyczki
buleczki slodkie, konfitura rozana, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Bułeczki ślimaczki z marchewką i orzechami
slodkie buleczki, buleczki marchewkowe, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Babeczki cytrynowe z limoncello
babeczki biszkoptowe, ciastka, likier cytrynowy, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rożki francuskie z dżemem albo jabłkami
rogaliki francuskie, domowe ciasto francuskie, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Bułeczki muffinkowe z jabłkiem i cynamonem
muffinki cynamonowe, buleczki cynamonowe, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rogaliki karlsbadzkie z marcepanem
rozki drozdzowe, rogale, marcepan, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rogaliki z makiem i bakaliami
rogale z makiem, rozki makowe, ciastka, drozdzowki z makiem, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Babeczki śmietankowe z budyniem
babeczki kruche, babeczki budyniowe, ciastka, jak z cukierni, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Drożdżówki z serem
buleczki drozdzowe, bulki drozdzowe z serem, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Ciasteczka z kremem i żurawiną
ciastka, krem maslany, kruche ciasteczka, ciastka przekladane, zurawina, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Baletki - biszkopty z makiem i marmoladą
ciastka, ciasteczka z makiem i marmolada, biszkopty, ciasteczka biszkoptowe, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Kokosanki na białkach
ciasteczka, ciastka, wiorki kokosowe, ciasteczka z wiorkami, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Eklerki kawowo rumowe
ciastka, eklery z kremem, kawa, ciastka z kawa, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Gofry belgijskie z Liege
ciastka, goferki, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Rurki z kremem białkowym zaparzanym
kruche rurki, krem bialkowy zaparzany, rurka z kremem, ciastka, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis
Prosiaczki - pączuszki kładzione z kremem i lukrem
paczki z kremem i lukrem, rozowy lukier, paczki kladzione, ciastka, ciastko z kremem, tlusty czwartek, karnawal, ostatki, moje wypieki, domowe wypieki, najlepszy przepis, sprawdzony przepis


C.D.N.

5 komentarzy:

  1. Iza, z Twojego przepisu robię pączki już od dawna i teściowa do teraz nie wierzy, że sama robię a nie kupuję tak jej smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przepisy, idealne na tłusty czwartek. Zapraszam do mnie, ja dopiero zaczynam więc każda rada i opinia się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Pani MISTRZYNIA W PiECZENIUUU.......POZDRAWIAM PANIA SERDECZNIE,IWONA Z WLOCH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, żadna ze mnie mistrzyni, ale lubię piec :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger